دفترچه تلفن پیشرفته

تبلیغات هدفمند

فهرست مطالب

5
(2)

زمانی که قرار است شما به صورت مستمر برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید اگر نتوانید اطلاعات انها را دسته بندی کنید و به صورت ارشیو نگه دارید برنامه ریزی های شما را برای ارسال پیامک تبلیغاتی بهم خواهد ریخت بنابراین دفترچه تلفن پیشرفته یکی از مهم ترین امکانات سامانه پیامکی است که موجب پیشبرد سریع اهداف تبلیغاتی کسب و کار شما خواهد شد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

دفترچه تلفن پیشرفته یکی از قابلیت های سامانه پیامکی سیب اس ام اس هست که به شما این امکان را می دهد تا شماره های خود را به صورت دسته بندی و مجزا در سایت ذخیره نمایید تا هر زمانی که نیاز داشتید بتوانید به انها ارسال نمایید .
در پنل امکان گروه بندی و جدا سازی مخاطبین فراهم شده است، به طوری که میتوانید مخاطبین گروه اول و مخاطبین گروه دوم داشته باشد و شماره تلفن های همراه هر فرد را در گروه مربوط به خودش ذخیره نمایید .
از دیگر امکان جالب که برای سهولت کاربران عزیز فراهم شده ، وارد سازی به صورت اکسل است، با وجود نرم افزار های حسابداری و crm(مشتری مداری) مختلف در سطح کشور لازم است تا به مخاطبین ذخیره شده در این نرم افزار ها پیامک ارسال شود .
در صورتی که بتوانید از نرم افزار های خود به صورت اکسل یا word خروجی تهیه نمایید، قادر خواهید بود تا با چند کلیک کلیه مخاطبین خود را وارد سامانه نمایید

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 2

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!