کاربرد سامانه پیامکی برای باشگاه های ورزشی

ورزش

فهرست مطالب

0
(0)

با توجه به تغییر عادات روزمره، شیوه ی زندگی، درگیری ها و مشغله های فکری، امروزه ورزش به یک امر الزامی تبدیل شده است. بسیاری از بیماری هایی که این روزها عده ی زیادی به آنها مبتلا می شوند به دلیل عادات اشتباه غذایی و نداشتن تحرک کافی در طی روز است.

حال فکر می کنید چه تعدادی از مردم روزانه به این موضوع می اندیشند؟ و یا چه درصدی از بیماران از دلایل اصلی بیماری خود آگاه هستند؟ تمامی این موضوعات اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی را برای باشگاه های ورزشی بیش از پیش کرده اند، به همین دلیل در ادامه به بررسی کاربردهای پنل پیامک برای باشگاه های ورزشی و لزوم استفاده از اس ام اس تبلیغاتی برای این صنف شغلی خواهیم پرداخت.

استفاده از سامانه پیامکی جهت ارسال پیامک انبوه و اس ام اس تبلیغاتی، راه های مختلفی دارد و این مسیر بسته به سلیقه ی مدیر مجموعه یا مسئول ارسال پیامک تبلیغاتی متفاوت می باشد، اما ما امروز سعی داریم تا به مهم ترین و تأثیرگذارترین راهکارها در این زمینه اشاره کنیم.

بازاریابی باشگاه های ورزشی با استفاده از پنل اس ام اس

مهم ترین بهره سامانه پیامکی چیست؟ یکی از مهم ترین بهره هایی که می توان از سامانه پیامکی برد، بازاریابی و جذب مشتریان جدید است. پنل پیامک با داشتن امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای، ارسال بر اساس سن و جنسیت و مشاغل و اصناف، به شما کمک می کند تا به راحتی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به جذب مشتریان جدید بپردازید.

همچنین می توانید از طریق ارسال پیامک انبوه در زمینه اطلاع رسانی نظیر گفتن فواید ورزش و اس ام اس تبلیغاتی با موضوعات انگیزشی، تعداد اعضای باشگاه ورزشی خود را افزایش دهید. انگیزه همواره در طول جلسات تمرین های ورزشی از نیازهای مبرم مشتریان شما است، پس همچنان در ادامه نیاز به استفاده از پنل پیامک خواهید داشت.

سامانه پیامکی راهی برای ارتباط با مشتری

امکانات ویژه ای برای کاربران در پنل اس ام اس در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی بیشترین استفاده را از آن داشته باشند. کاربران می توانند پس از معرفی مخاطبان خود در پنل پیامک و با استفاده از ارسال پیامک گروهی، تغییر ساعات کلاس و یا اخبار مربوطه را به آگاهی تعداد خاصی از ورزشکاران باشگاه خود برسانند.

همچنین سامانه پیامکی این امکان را به کاربر می دهد که اضافه شدن امکانات جدید به باشگاه مانند فروش لوازم ورزشی، بوفه و … را از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبان خود اطلاع دهند تا ورزشکاران و مراجعین بتوانند وسایل مورد نیاز خود را نیز از باشگاه تهیه کنند. به همین دلیل نتیجه اس ام اس تبلیغاتی نیز نیاز به استمرار و تکرار جهت تأثیرگذاری بیشتر دارد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

پنل پیامک به جلب رضایت و وفاداری مشتری از طریق کمک می کند
همیشه ارسال پیامک انبوه به منظور جذب مشتری تنها دلیل استفاده از سامانه پیامکی نیست. بلکه نیاز است تا گاهاً از طریق ارسال پیامک اختصاصی، به ایجاد حس صمیمیت و نزدیک تر کردن رابطه ی باشگاه (مربی) و ورزشکار پرداخت. موضوعاتی نظیر پیامک تبریک تولد، تغییر برنامه ورزشی، رژیم های جدید و پیشنهادهای ویژه برای شخص خاص توسط ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند باعث حس رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتریان شما شود. برای این کار کافی است تا اطلاعات مشتریان خود نظیر نام، شماره همراه و تاریخ تولد را در پنل اس ام اس خود وارد کرده و تنظیمات مربوط به ارسال دوره ای پیامک تبریک تولد را فعال کنید. سپس متن ثابتی برای تبریک به پنل اس ام اس خود بدهید، ارسال پیامک تبلیغاتی تبریک تولد به صورت خودکار در تاریخ تولد هر شخص انجام خواهد شد.

یادآوری؛ مهم ترین کاربرد پنل اس ام اس

این روزها تقریباً همه ی مردم در هر قشر و صنفی، بیش از پیش دچار درگیری های روزمره هستند و همین موضوع سبب می شود تا بعضی از کارها و فعالیت های خود را فراموش کنند. یادآوری موضوعاتی مانند پایان اعتبار، زمان مسابقات، گردهمایی ها و همایش ها را می توان به راحتی از طریق پنل اس ام اس انجام داد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!