تفاوت پنل تخفیفی ستاره دار و پنل رایگان اس ام اس

تخفیفات

فهرست مطالب

0
(0)

در سامانه پیامکی رایگان ثبت نام اولیه بدون هزینه انجام می شود ، به طوری که صرفا با اتمام عملیات ثبت نام، می توان اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نمود . در این پنل همه امکانات فعال است و کاربر می تواند هر نوع از ارسال را با توجه به نیاز خود انتخاب نماید.
در پنل ستاره دار ، بر خلاف پنل رایگان، نیاز است تا برای فعالسازی پنل، مبلغی به عنوان هزینه اولیه پرداخت شود، این هزینه به عنوان شارژ محسوب نشده و صرفا جهت فعال سازی استفاده می شود.
در پنل ستاره دار ، هزینه شارژ هر پیامک به مراتب کمتر از پنل رایگان است ، به طوری که کاربر با یک مرتبه فعال سازی ستاره ، می تواند بدون سقف زمانی پیامک های مورد نیاز را با هزینه کمتری شارژ نماید.
با این توضیات ، تنها تفاوت پنل های اس ام اس ستاره دار و پنل رایگان در تعرفه شارژ هر پیامک می باشد.حتی تعرفه خطوط اختصاصی جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیز در دو پنل یکسان است و از نظر امکانات و محدودیت های ارسال، کاملا مشابه می باشند.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

پنل های ستاره دار برای چه کاربرانی پیشنهاد می شود؟
با توجه به اینکه هزینه اولیه به عنوان شارژ محسوب نمی شود ، بهتر است کاربرانی از پنل ستاره دار استفاده نمایند که قصد ارسال پیامک با تعداد بالا و دفعات زیاد را دارند ، چرا که در صورت ارسال با تعداد بالا با تعرفه کمتر در پنل ستاره دار ، بعد از یک سقف مشخصی ، هزینه اولیه جبران شده و سپس به نسبت پنل رایگان توجیه پذیر خواهد بود.
تفاوت تعرفه پنل اس ام اس در پنل های ستاره دار از اینجا قابل مشاهده است

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!