آشنایی با ارسال متناظر در سامانه پیامکی

کرونا

فهرست مطالب

0
(0)

بعد از ثبت نام در سامانه پیامکی ، در صورتی که دفترچه تلفنی داشته باشید و نیاز باشد تا به هریک از اعضای این دفترچه یک پیام متفاوت ارسال شود ، در حالت عادی باید از ارسال تکی استفاده نمایید و برای هر کاربر یک مرتبه پروسه ارسال را از ابتدا تا مرحله نهایی انجام دهیم که البته در صورتی که تعداد اعضای دفترچه تلفن زیاد باشد ، بسیار زمانگیر و خسته کننده خواهد بود.

ارسال متناظر به شما کمک می کند تا به صورت گروهی برای هر شماره متن پیامک متفاوت ارسال کنید مانند ارسال پیامک به صورت گروهی برای کاربران مختلف که در هر پیام نام فرد نوشته شده است و برای تک تک کاربران جدا پیامک ارسال می شود.
سیب اس ام اس قابلیتی را در پنل ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داده است که ، کاربر می تواند با ایجاد یک اکسل شامل شماره های گیرنده و متن های متفاوت مربوط به هر گیرنده ، ارسال به کلیه افراد را در یک پروسه و یک زمان انجام دهد.
این موضوع موجب می شود تا کاربر نیازی به ثبت هر پیامک به طور مجزا برای هریک از مخاطبین خود نداشته باشد.
ارسال پیامک از فایل اکسل که برای ارسال متناضر استفاده می شود دارای دو ستون هست که در ستون اول شماره گیرنده نوشته می شود و در ستون دوم متن پیام مربوط به همان گیرنده قرار داده می شود . در سطر های این اکسل نیز هر تعدادی از مخاطبین که نیاز است اضافه می گردد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

بعد از ورود به پنل در منوی ارسال تکی و گروهی سپس در بخش ارسال متناظر ، می توان فایل اکسل را آپلود نموده و در یک پروسه ، ارسال به کلیه مخاطبین انجام شود.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!