افزایش شانس پیروزی در انتخابات با استفاده از پنل اس ام اس

انتخابابت

فهرست مطالب

0
(0)

دنیای تبلیغات انتخاباتی دگرگون شده است. شاید زمانی تبلیغات به زدن چند تراکت و بنر خلاصه می شد و به عبارتی تکنیک تبلیغ مستقیم اثرگذاری بیشتری داشت. اما امروزه سهم بیشتری از این تبلیغات به صورت غیر مستقیم و در قالب تبلیغات نوین اتخاباتی است.

تبلیغات انتخاباتی از بسیاری از جهات مشابه بازاریابی کسب و کار است. همانطور که در تبلیغات کسب و کار کالا و خدمات خود را ارائه می دهند، در مبارزات انتخاباتی هم کاندیدا وعده ها، حمایت ها، خط مشی ها و ویژگی های شخصی شان را به رای دهندگان عرضه می کنند و در عوض آرا و کمک های آنها را دریافت می کنند.

اگر شما هم هدفی جز پیروزی در انتخابابت ندارید برای رسیدن به این هدف و پیروزی در رقابت باید بهترین متد تبلیغاتی و موثرترین شعار انتخاباتی را انتخاب کنید که هم هزینه کم و مقرون به صرفه داشته باشد و هم بازخورد بالایی از تبلیغات دریافت کنید.

تبلیغات مستقیم و حضوری

نشست های دوستانه، سخنرانی و حضور نامزدهای انتخاباتی در محافل گوناگون برای برآوردن دغدغه هایی از قبیل معیشت، اشتغال، مبارزه با فساد و مسائل حوزه انتخابیه سنگ بنای تبلیغات مستقیم کاندیداست.

حضور در اماکن عمومی مذهبی مانند شرکت در نماز جمعه میتواند حمایت قشر مذهبی جامعه را در پی داشته باشد و یا مثلا حضور در همایش های هنری و فرهنگی مثلا تئاتر قطعا در ارائه تصویر مثبت از شما برای قشر هنری تاثیرگذار است.

این تبلیغات چهره به چهره برای دریافت مطالبات حقیقی مردم حوزه انتخابی لازم و حیاتی است. در شهرهای محروم و کوچک برای به دست آوردن اعتماد این قشر باید پای صحبت ها و مشکلات آنها بنشینید. به دست آوردن اعتماد مردم سخت است اما از دست دادن آن بسیار راحت است، پس برای حفظ آن تلاش کنید.

تبلیغات تراکتی و بنری

یکی از روش های قدیم و معمول تبلیغات چاپ تراکت در سایزهای مختلف و در چند سال اخیر بنرها با سایز خیلی بزرگ است. تمامی نقاطی که ممکن است در دیدرس عموم باشد با تراکت ها و شعارهای تبلیغاتی کاندیداها رنگین شده است. به صورتی که حتی تفکیک چهره ها و شعار ها از هم قابل تشخیص نیست.

آیا واقعا این نوع تبلیغات تاثیر گذار است؟ آیا تاثیر مثبت آن بیشتر از تاثیر منفی و به هم ریختگی چهره شهر نیست؟

آیا نمیتوان با هزینه کمتر تبلیغات بهتر و اثرگذارتری داشت؟

فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی

سطح زندگی کاندیدا و اینکه متعلق به چه قشری از جامعه هستند در رای عوام به شدت تاثیرگذار است. فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی با استفاده از ارتباط بصری که بین زندگی کاندیدا و مردم برقرار می کند و نشان دادن زندگی شخصی فرد، همیشه از بخش های جذاب برای عوام است.

یک فیلم تبلیغاتی خوب و با سناریو مناسب که بتواند از لحاظ احساسی با مخاطب ارتباط برقرار کند از گزینه های تاثیرگزار است.

روش های مجازی تبلیغاتی

با توجه به دگرگونی روش های تبلیغاتی و جذابیت فراگیر شبکه های مجازی و اجتماعی میتوان گفت تاثیر این روش ها چندین برابر بیشتر از روش های قدیمی است.

در قدم اول شما میتوانید یک سایت یا وبلاگ تبلیغاتی داشته باشید و برنامه ها و اهداف خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

اما چگونه مخاطبان را وادار به بازدید از سایت کنیم و چه تکنینک های برای جذب مخاطب وجود دارد؟

شبکه های اجتماعی درگاه بعدی ارتباط مجازی با مخاطب است.جمع کثیری از همه اقشار جامعه به این شبکه ها دسترسی دارند و بیشتر زمان خود را به بررسی این شبکه ها اختصاص می دهند.

میتوانید کانال تبلیغاتی و یا صفحه مجازی در شبکه هایی مثل تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ و … داشته باشید تبلیغات خود را انجام دهید و یا حتی این تبلیغات را به سایر صفحه های پرمخاطب بسپارید.

سامانه پیامکی و راهکارهای انتخاباتی

استفاده از پنل اس ام اس از جمله روش های تبلیغاتی هستند که در زودترین زمان با بالاترین سرعت و به صورت اینترنتی میتوانند شروع تبلیغات شما باشد و با امکاناتی که پنل اس ام اس انتخابات دارند دسترسی به مخاطب مورد نظر را راحتتر کنند. با پیامک میتوانید در مناسبت های مختلف نام خود را به مخاطبان یادآور کنید و برنامه ها و اهداف خود را به گوش شان برسانید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

مثلا شما می توانید بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها ارسال داشته باشید و برنامه خود را براساس سن و جنسیت برای آنها شرح دهید. مثلا برای جوانان و دانشجویان میتوانید برنامه های مخصوص آنها را ارسال کنید و یا با ارسال مشاغل و اصناف به راحتی صنف مورد نظر خود را بیابید و متناسب با همان افراد پیامک ارسال کنید.

با ارسال منطقه ای ارسال به منطقه و یا شهر خاص،کد پستی و پیش شماره برای شما فراهم شده است. شهر انتخاباتی خود را انتخاب کنید و با جامعه هدف درست خود را ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر موارد بالا روش جذاب و پربازده ارسال پیامک BTS دسترسی به شماره های فعال هر منطقه را راحت تر کرده است. شما از طریق دکل ایرانسل bts میتوانید به همه شماره های فعال حاضر در دو هفته گذشته ارسال داشته باشید .

همینطور میتوانید شماره طرفداران تان را در قالب یک گروه در پنل بارگزاری کنید و با انواع ارسال های گروهی مثل ارسال اختصاصی، ارسال دوره ای و یا با ارسال متناظر پیامک جلسات و برنامه ها را به طرفدارن تان اطلاع رسانی کنید.

امیدوارم با این قابلیت هایی که برای ارسال پیامک گفتیم بدانید چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم تا بتوانید برای شرکت در انتخابات تبلیغات موثرتری ارائه دهید.

باز هم مثل همیشه ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم و رضایت شما را جلب کنیم.

فرصت استفاده از تبلیغات پیامکی برای انتخابات را از دست ندهید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!