واگذاری خطوط پیش فرض خدماتی

خدماتی سازی آسان

فهرست مطالب

2
(1)

واگذاری خطوط پیش فرض خدماتی

ارسال پیامک و ارتباط از طریق پنل پیامکی یکی از بهترین راه های کسب و کارهای مختلف برای ارتباط با مشتری است. ارسال پیامک برای افرادی که پیامک های تبلیغاتی را مسدود کردند یکی از مشکلات کسب و کارها در تبلیغات پیامکی می باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده زمان ارسال پیامک با تعداد زیادی از شماره های گیرنده مسدود مواجه شده باشید در اینصورت نیاز خواهید داشت تا به این شماره ها نیز پیامک ارسال کنید ؛ ارسال پیامک به شماره های مسدود تنها از طریق دریافت خط خدماتی می باشد.

سامانه ی پیامکی سیب اس ام اس خطوطی از پیش خدماتی شده و آماده ای را برای ارسال به این شماره ها در نظر گرفته و بسته به نیاز شما خط خدماتی مختص خودتان را در اختیارتان قرار میدهد که در ادامه میتوانید مطالعه کنید.

در اپراتور 9000 خطوط اختصاصی به صورت پیش فرض خدماتی بوده و پس از خرید خط و ارسال مدارک درواقع شما یک خط خدماتی خریداری نموده اید.

علاوه بر کوتاه بودن پروسه ی زمانی فعال شدن خط ، امکان ثبت درخواست برای کاربران حقوقی و حقیقی فراهم می باشد.

 

تعرفه خطوط 9000

اپراتور 9000 تنها خطوط اختصاصی 8رقمی جهت خرید واگذار می کند.
البته با توجه به اینکه خطوط 8رقمی در همه ی اپراتورها جز خطوط رند محسوب میشوند ، هزینه خطوط 8رقمی اپراتور 9000 به مراتب از سایر اپراتورها مناسبتر میباشد.

شرایط دریافت خطوط خدماتی 9000

در این اپراتور علاوه بر افراد حقوقی، امکان دریافت خطوط خدماتی برای افراد حقیقی با داشتن جواز کسب و یا نماد اعتماد الکترونیکی فراهم است .
با توجه به ماهیت خدماتی این خطوط امکان دسترسی این خطوط در ارسال های منطقه ای وجود ندارد.

اپراتور 9999 خطوط 10 رقمی در قالب سیم کارت های مجازی به افراد حقوقی و حقیقی ارائه می دهد که امکان ارسال پیامک، بدون محدودیت در تعداد ارسال و با قابلیت ارسال به تمام خطوط فعال و مسدود را فراهم می کند.

تعرفه خرید خط و ارسال پیامک با 9999:

  • خطوط این اپراتور 10رقمی و با پیش شماره ی 9999 می باشد و هزینه ی فعال سازی آن 399 هزار تومان (نیاز به تمدید سالانه) می باشد.

  • تعرفه ی ارسال پیامک از خطوط 9999 با ضریب 2.8 محاسبه می گردد.
  • متن ارسالی با عبارت “مشتری گرامی” شروع و در انتها متن عبارت “لغو= OFF ” درج شود و متن حتما شامل نام فروشگاه،شرکت ،یا محل کسب باشد.
  • در ارسال پیامک از طریق منوی برنامه نویسان و ارسال های api محدودیتی در چارچوب متن وجود ندارد.

باید ها و نباید های خطوط 9999 :

  • ارسال پیامک تبلیغاتی املاک و دانشگاه‌هایی که در حوزه تبلیغات MBA.DBA و غیره هستند به‌صورت کلی با این خط ممنوع می‌باشد.
  • به‌صورت کلی ارسال خرید و فروش زمین، ملک از این خطوط ممنوع است.
  • دخانیات، ویژه آقایان، ارز دیجیتال، بن کالا و املاک و ازین قبیل پیام‌ها به‌صورت کلی ممنوع می‌باشد.

 

 

 

جمع بندی

ارسال پیامک به شماره های مسدود همیشه اولویت برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی افراد بوده ، هم اکنون برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید پیشنهاد میکنم با همکاران سامانه سیب اس ام اس با شماره 01135102020 تماس برقرار کرده تا مشاوره رایگان برای انتخاب خط خدماتی مناسب نیاز خود را دریافت کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد شرکت کنندگان 1

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!