ارسال پیامک صوتی انبوه ؛ ارتباطی فراتر از متن !

اگر میخواهید برای مخاطبین هدف خود پیامک صوتی ارسال کنید، می توانید از پنل پیام صوتی سیب اس ام اس استفاده کنید. در کمتر از 10 دقیقه ثبت نام کنید و آوای صوتی خود را به انبوهی از شماره موبایل ها ارسال نمایید.

  1. مرحله اول : ثبت نام در سیب اس ام اس با حداقل هزینه 49 هزار تومان (جهت تست پنل می توانید از دموی سامانه بازدید نمایید)
  2. مرحله دوم : تکمیل اطلاعات حساب و فعالسازی در سامانه ارسال صوتی
  3. مرحله سوم : آپلود آوای صوتی
  4. مرحله چهارم : ثبت ارسال پیام صوتی انبوه برای شماره های مورد نظر با یک کلیک

نکته جالب توجه این است که، در سامانه پیام صوتی سیب اس ام اس با امکانات هوشمندی که دارد می توانید یک قایل صوتی جذاب و با کیفیت را تولید کنید و به شماره موبایل ها ارسال کنید.

می توانید از این قابلیت ارسال پیامک صوتی برای  تبلیغات و یا اطلاع رسانی نیز استفاده کنید. همانطور که در نمونه پیام صوتی تبلیغاتی روبرو مشاهده می کنید، پس از تماس صوتی در تلفن همراه افراد، آوای صوتی شما پخش خواهد شد.

در پنل ارسال پیامک صوتی ویدیو آموزشی قرار گرفته است. همچنین پشتیبانان سامانه بصورت آنلاین، تیکتیتنگ و تلفنی آماده راهنمایی کاربران هستند.  جهت دریافت مشاوره رایگان با 02191012767 تماس بگیرید.

 

امکانات پنل ارسال پیام صوتی سیب اس ام اس

گوینده
مجازی آنلاین

اسپیکر

تبدیل متن به گفتار با 2 صدای مختلف خانم و آقا

استودیو
صدابرداری آنلاین

میکروفون

یک استودیو با امکانات مختلف جهت تولید آوای صوتی باکیفیت

خط اختصاصی
رایگان

رایگان

یک خط هدیه با قابلیت دریافت عدد از کاربر هدیه بگیرید

عبور از
بلک لیست

بلک لیست

پیام صوتی شما از بلک لیست مخابراتی عبور خواهد کرد

آموزش ارسال پیامک صوتی انبوه

همانطور که در ابتدا شرح دادیم، نحوه کار با پنل صوتی سیب اس ام اس و ثبت ارسال پیامک صوتی بسیار آسان است.

گوینده مجازی و استودیو صدابرداری انلاین به شما کمک می کند تا تجربه خوبی از ارسال پیام صوتی خود داشته باشید.

پس از ثبت نام در سامانه ارسال پیام صوتی سیب اس ام اس، تا سقف 1000 پیامک هدیه دریافت خواهید کرد که می توانید با آن اعتبار اقدام به ارسال پیامک صوتی رایگان نمایید.

ثبت نام فوری
قبلا عضو شدم

یکی از ویژگی های جذاب سامانه پیامکی سیب اس ام اس ، قابلیت ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی و اطلاع رسانی به سراسر کشور و یا مخاطبان شما است.

ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی از جمله ویژگی های کاربردی و حیاتی هر سامانه پیامکی میتواند باشد،چرا که این قابلیت دارای ویژگی هاییست که فیلتر های مانند ارسال به بلک لیست و یا دسترسی به شماره های ثابت را پشت سر میگذارد.

امروز قصد داریم که دقیق و هوشمند بودن این قابلیت تماس صوتی تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دهیم.

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی سیب اس ام اس با ارائه امکانات کاملا پیشرفته یک سامانه پیامکی در کنار شما خواهد بود تا تجربه ی زیبایی از تبلیغات پیامکی را سپری کنید.

برای اینکه هر چه زودتر به جمع این خانواده ملحق شده و از پنل پیامکی استارت 49 هزار تومانی و بدون تاریخ انقضا سیب اس ام اس بهرمند شوید،میتوانید از طریق لینک ثبت نام اقدام به جمع ما بپیوندید.

در ادامه به تعریف پیامک صوتی،کاربرد ها و ویژگی های آن در ثبت تماس صوتی تبلیغاتی میپردازیم.

سامانه ارسال پیام صوتی

در دنیای پرهیاهوی امروز، جلب توجه مخاطبان و انتقال پیام به طور موثر، چالشی بزرگ محسوب می‌شود. در این میان، ارسال پیام صوتی به عنوان روشی نوین و جذاب، فرصتی جدید برای تعامل با مخاطبان و ارتقای اثربخشی پیام‌ها به وجود آورده است.

مزایای ارسال پیام صوتی انبوه

سامانه پیام صوتی ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد پیام‌های خود را به صورت صوتی ضبط و برای مخاطبان خود ارسال کنید. این سامانه ارسال پیام صوتی مزایای متعددی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلب توجه بیشتر: ارسال پیام صوتی در مقایسه با پیام‌های متنی، جذابیت بیشتری دارند و توجه مخاطبان را به طور موثرتری جلب می‌کنند.
  • انتقال لحن و احساس: در پیام‌ صوتی انبوه، لحن و احساس گوینده به طور مستقیم به مخاطب منتقل می‌شود و این امر به ایجاد ارتباط عاطفی قوی‌تر با مخاطبان کمک می‌کند.
  • افزایش درک و یادگیری: پیامک صوتی به دلیل ماهیت شنیداری، به مخاطبان در درک بهتر مفاهیم و یادگیری مطالب کمک می‌کنند.
  • قابلیت دسترسی برای افراد کم‌سواد: پیام صوتی تبلیغاتیبرای افراد کم‌سواد و یا کسانی که به دلیل مشغله، فرصت مطالعه متن را ندارند، بسیار مفید و کاربردی هستند.
  • ارسال پیام به بلک لیست : از انجاییکه بلک لیست مخابراتی فقط برای پیامک های متنی است، شما می توانید همان متن را بصورت یک پیامک صوتی از پنل ارسال پیامک صوتی ارسال نمایید.

ارسال پیام صوتی انبوه به شما امکان می‌دهد تا پیام خود را به طور همزمان برای تعداد زیادی از مخاطبان ارسال کنید. این روش برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی به مشتریان، همکاران و یا اعضای یک گروه یا سازمان بسیار مناسب است.

پنل ارسال پیامک صوتی متنوعی در بازار موجود هستند که هر کدام امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. انتخاب سامانه مناسب، به نیازها و اهداف شما در زمینه تماس تبلیغاتی صوتی بستگی دارد.

معایب ارسال پیامک صوتی انبوه :

  • هزینه: هزینه ارسال پیامک صوتی انبوه در مقایسه با ارسال پیامک متنی، کمی بیشتر است.
  • احتمال مزاحمت:  ارسال پیامک صوتی انبوه برای برخی از افراد می‌تواند مزاحم تلقی شود، به خصوص اگر در زمان‌های نامناسب یا به طور مکرر ارسال شود. در نتیجه باید فقط برای مخاطبین هدف ارسال نمایید.
  • محدودیت در طول پیام:  طول پیامک صوتی محدود است و ممکن است برای انتقال تمام اطلاعات مورد نظر شما کافی نباشد. هر پالس پیامک صوتی تبلیغاتی انبوه، 30 ثانیه است.
  • عدم امکان ذخیره و جستجو:  پیامک صوتی تبلیغاتی به راحتی ذخیره و جستجو نمی‌شوند، در حالی که پیام‌های متنی به راحتی قابل ذخیره و جستجو هستند.
  • عدم امکان ارسال به مخاطبان در خارج از کشور: ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی به مخاطبان در خارج از کشور ممکن است با مشکلاتی همراه باشد.

نکاتی برای ارسال پیام صوتی تبلیغاتی:

  1. پیام خود را کوتاه و مختصر بیان کنید.
  2. از لحنی واضح و رسا در تماس صوتی تبلیغاتی استفاده کنید.
  3. از موسیقی و جلوه‌های صوتی در تبلیغات صوتی به طور مناسب استفاده کنید.
  4. از کاربر درخواست کنید تا در صورت تمایل عدد خاصی را شماره گیری کند . مثلا در پایان پیام صوتی، عدد 1 را فشار دهد تا ثبت نام برای او انجام شود.
  5. در انتهای پیام صوتی، مخاطب را به انجام یک اقدام (مانند مراجعه به وب‌سایت یا تماس با شما) دعوت کنید.

ارسال پیامک صوتی رایگان

ارسال پیامک صوتی رایگان در برخی از سامانه‌ها، برای تعداد محدودی پیام در ماه امکان‌پذیر است. اما برای ارسال انبوه پیام‌های صوتی، نیاز به خرید پنل ارسال پیام صوتی خواهید داشت.

تبلیغ صوتی و تماس تبلیغاتی صوتی، روش‌های نوینی برای تبلیغات و بازاریابی هستند که می‌توانند به شما در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کنند.

با استفاده از سامانه‌های ارسال پیام صوتی و اتکا به خلاقیت خود، می‌توانید پیام‌های خود را به طور موثر به مخاطبان خود منتقل کنید و به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید.

ارسال پیامک صوتی یا ارسال پیامک متنی؟

انتخاب روش مناسب برای ارسال پیام به مخاطبان، به نیازها و اهداف شما بستگی دارد. اگر به دنبال روشی جذاب و موثر برای جلب توجه مخاطبان هستید، ارسال پیام صوتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما اگر به دنبال روشی سریع و کم‌هزینه برای ارسال پیام هستید، ارسال پیامک متنی می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

همچنین می توانید با استفاده از قابلیت “ارسال مکمل” که بصورت ویژه در سیب اس ام اس ایجاد شده است، از هر دو روش بصورت ترکیبی استفاده نمایید.

سیب اس ام اس، مشاور تبلیغاتی شما

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با سالها تجربه در زمینه ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، در کنار شما خواهد بود تا تمامی چالش های بازاریابی پیامکی را به راحتی پشت سر بگذارید.

تیم پشتیبانی آنلاین سیب اس ام اس، از شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 الی 17 و همچنین تیم پشتیبانی چت آنلاین همه روزه حتی روز های تعطیل از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

021-77943413

 

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!