گزارش اعلام وضعیت تحویل به گیرنده (DELIVERY) در سیب اس ام اس

تحویل داده

فهرست مطالب

3
(2)

با تغییر در سیستم ارتباط با سامانه پیامک مخابرات و ارتقا سیستم تحویل پیام ، امکان اطلاع از گزارش دلیوری اس ام اس یا گزارش تحویل پیام توسط گیرنده فراهم شده است.
با ایجاد ارتباط مستقیم با شبکه ارسال اس ام اس انبوه در مخابرات ، وضعیت اس ام اس های ارسال در قسمت پیامک های ارسالی مشخص گردیده است.

شاید برای شما هم سوال باشد دلیوری پیامک چیست یا گزارش تحویل پیام درخواست شده یعنی چه و چگونه بفهمیم اس ام اس دلیور شده ؟ باید بگوییم با استفاده از گزارش دلیوری شما از وضعیت ارسال اس ام اس ها و اینکه به دست مخاطب رسیده یا نه مطلع خواهید شد این امکان در سامانه پنل اس ام اس بسیار گسترده تر عمل خواهد کرد.

در صورتی که تاکنون از سامانه ارسال پیامک سیب اس ام اس اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی نموده باشید، حتما متوجه شده اید که برخی از پیامک ها به دلایل مختلف ارسال نمی شوند واعتباری نیز از پنل کسر نمی شود.

برای مشاهده گزارش تحویل پیامک و پیام ها و شماره هایی که ارسال به آنها انجام نشده است ، می توان از گزینه “پیام های ارسال نشده” استفاده نمود که در زیر منوی “گزارش پیامک ها” تعبیه شده است.

برای مشاهده دلیل عدم ارسال و وضعیت یک پیام نیز می توان از همین قسمت استفاده نمود. در صورتی که نشانگر ماوس را روی گزینه وضعیت هر پیام ثابت نگهدارید، دلیلی عدم ارسال و پیام ارسال نشده نشان داده می شود.

انواع وضعیت دلیوری پیامک تبلیغاتی

  • ارسال شده
  • ارسال نشده
  • رسیده به آنتن مخابرات
  • رسیده به گوشی مخاطب

چه پیام هایی ارسال نشده و در پوشه ارسال نشده قرار می گیرند؟

  1. شماره هایی که دریافت پیامک تبلغاتی را غیر فعال کرده باشند
    در صورتی که شماره خط اختصاصی شما که با 5000 یا 3000 شروع می شود و به وسیله آن اقدام به ارسال می نمایید ، تبلیغاتی باشد امکان ارسال به شمارهایی که پیام تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند وجود ندارد.
  2. خطای مخابراتی رخ داده باشد
    در صورتی که به هر دلیل در پروسه ارسال، مشکل مخابراتی به وجود آمده باشد ، پیامک ها ارسال نشده و در این پوشه قرار داده می شود. یکی از شایع ترین دلایل ایجاد اشکال مخابراتی “عدم احراز هویت خط ارسال کننده” است که غالبا با تامل حدود 30 دقیقه ای و ارسال مجدد برطرف می شود.
    لازم به ذکر است که با ازای هیچ یک از پیام هایی که در پوشه ارسال نشده قرار میگیرد ، اعباری از پنل کاربری سامانه پیامکی کسر نمیشود.


در این سامانه همزمان بااعلام delivery توسط اپراتور های موبایل، امکان مشاهده آن برای کاربران از طریق پنل مخصوص به خود ممکن گردیده است.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد شرکت کنندگان 2

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!