خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک

خط خدماتی

فهرست مطالب

5
(55)

ارسال پیامک تبلیغاتی از خط اختصاصی یکی از موانع بزرگیست که کاربران سامانه های پیامکی سطح کشور با آن رو به رو هستند؛ یکی از روش های جذاب و مطلوب سامانه پیامکی سیب اس ام اس برای ارسال به بلک لیست استفاده از خطوط خدماتی میباشد.

زمانی که ارسال پیامک های تبلیغاتی زیاد و گاه و بی گاه باشد بسیاری افراد این پیامک ها را مسدود می کنند و در این صورت ارسال پیام های مهم هم برای انها غیر قابل ارسال است سامناه های پیامکی این امکان را ایجاد می کنند تا با خرید خط خدماتی ارسال پیامک برای افرادی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند نیز انجام دهید.
در این مقاله سعی شده تا با اطلاع رسانی از ویژگی ها و برخی از امکانات سامانه پیامکی سیب اس ام اس، گامی در جهت پیشبرد اهداف کاربران که ارسال به گیرندگان مسدود در راس هرم استراتژی آنان قرار دارد، برداشت.

خط خدماتی چیست ؟

استفاده از خط خدماتی یکی از روش های ارسال پیامک های اطلاع رسانی ، خبری و به طور کلی پیامک های غیرتبلیغاتی جهت ارسال به گیرنده مسدود است که با استفاده از این روش به راحتی میتوانید پیامک های متنی خود را به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشان را مسدود کردند، ارسال کنید.
خط خدماتی در حقیقت خط اختصاصی است که به خط خدماتی تغییر کاربری داده شده، یعنی بعد از خرید خط اختصاصی مورد نظر، میتوانید با ثبت درخواست خدماتی سازی، خطی که به سلیقه ی خودتان خریداری کردید را خدماتی کنید!

خط خدماتی رایگان!

فرآیند خدماتی سازی در سامانه ی سیب اس ام اس کاملا رایگان است!

به طور کلی یکی از رساله های تیم سیب اس ام اس، در تلاش برای کاهش حداکثری هزینه ارسال پیامک کاربران خلاصه شده است؛ بنابراین کاربران تنها با درخواست خط خدماتی رایگان میتوانید از این سیستم جذاب یه صورت کاملا رایگان بهره مند شوند.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

شرایط خدماتی سازی

خدماتی سازی خط اختصاصی ، برای شرکت های دولتی و یا خصوصی صورت میگیرد که افراد میتوانند با ثبت درخواست در قالب کاربر حقوقی،اقدام به درخواست خط خدماتی کنند.

هر شرکت و ارگان تنها می تواند درخواست خدماتی شدن یک خط اختصاصی به نام شرکت را دهد ، مگر اینکه واحدهایی که برای خدماتی سازی اقدام میکنند، متفاوت باشند. برای مثال، در یک شرکت برای بخش مالی و اداری، درخواست جدا بابت خدماتی شدن خط ثبت و مضمون پیامکی متفاوتی ارسال شود.
همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره شد خطوط خدماتی در زمینه ی اطلاع رسانی و خبری کاربرد داشته و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از خطوط خدماتی امکان پذیر نیست.
بنابراین افراد میتوانند برای اطلاع رسانی به مشتریان و کاربران خود به صورت کاملا رایگان از امکانات خط خدماتی بهره مند شوند.

بخشنامه مخابرات در خصوص خدماتی سازی

اپراتور های ارسال پیامک انبوه بخشنامه جدیدی برای ارسال به شماره هایی که دریافت اس ام اس های انبوه را مسدود نموده اند ، صادر نمود.

همانطور که می دانید مخابرات پروسه خدماتی نمودن خطوط ارسال را اعلام نموده است و سامانه پیامکی موظف هستند از این دستورالعمل تبعیت کنند.

بر اساس این پروسه جدید ، ابتدا وضعیت حقوقی کاربر و متن های ارسالی توسط مخابرات بررسی و تایید می گردد ، بعد از آن کاربر می تواند به همه گیرنده های خود اعم از خطوط مسدود و خطوط غیر مسدود ارسال پیامک خدماتی داشته باشند .

خدماتی نمودن خطوط اختصاصی

بر اساس آخرین اطلاعیه مخابرات ، کاربرانی که تمایل دارند پس از خرید خط اختصاصی خود را به حالت خدماتی تغییر وضعیت دهند ( جهت ارسال پیامک به شماره هایی که ارسال پیامک تبلیعاتی خود را غیرفعال نموده اند ) ، حد اکثر تا باید در خواست خود را از طریق سیب اس ام اس به سامانه پیامک مخابرات ارسال نمایند.
با توجه به این که درخواست شامل اکسل و تعهد نامه می باشد ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی سیب اس ام اس تماس حاصل نمایید تا فرم ها در زمان مقرر به مخابرات ارسال شود.

چرا بعضی اوقات پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی ارسال نمیشه ؟

در جواب این سوال باید بگوییم ممکن است خط شما دچار تعلیق شده باشد .

بر این اساس این خطوط مانند سابق امکان ارسال به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند را ندارند.

اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه های ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است.

این دستورالعمل کلی بوده و از دسترس سامانه خارج می باشد ولی با این حال تمامی تلاش خود را جهت پیگیری موضوع داریم.

طبق این دستورالعمل شما باید قوانین زیر را اجرا بفرمایید تا خط شما دچار تعلیق نشود و پیامک تبلیغاتی شما نیز توسط مخابرات تایید شود .

کاربرد خطوط خدماتی

در ادامه چندین مثال از کاربرد خط خدماتی توضیح داده شده که میتواند تاثیر مهم این سیستم را در راهبرد های کسب و کار شما به نمایش بگذارد.

پیامک شرکت های حمل و نقل و هواپیمایی

یکی از گستره های ارسال پیامک خدماتی ، مربوط به شرکت های حمل و نقل و هواپیمایی بوده که همراه توانسته کارنامه ی خوبی از خود به جای بگذارد؛ ارسال پیامک های مهمی همچون اطلاع رسانی از تغییر ساعت پرواز، اطلاع رسانی میزان تاخیر حرکت و از همه مهم تر ارسال لینک بلیط از جمله پیامک های حیاتی برای هر شرکت حمل و نقلی می باشد.

پیامک مدارس

یکی از انواع ارسالی که حجم بسیار بالایی از پیامک های ارسالی را به خود تخصیص داده ارسال پیامک از سمت مدارس می باشد؛ که اطلاع رسانی به دانشجویان و دانش آموزان موسسه ها، مدارس، و یا هر نوع تجمع دیگری را بر عهده دارد.
برای مثال اطلاع رسانی از تغییر ساعت تشکیل کلاس ها، اعلام نمرات دانش آموزان،اعلام اخطاریه های موسسات و مدارس، اعلام آخرین بروز رسانی های صورت گرفته در سایت ها و … تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد خطوط خدماتی محسوب میشود.

پیامک صدور فاکتور

شرکت ها میتوانند به منظور بهبود کیفیت کاری و عدم هزینه های جانبی خرید کاغذ های فاکتور،فاکتور های خرید کاربران خود را در قالب پیامک برای افراد ارسال کرده تا علاوه بر کسب رضایت از سوی کاربران،کارایی و سرعت فرآیند کاری خود را بهبود بخشند.

پیامک های اخطار و توبیخ

بسیاری از شرکت ها و ارگان ها مانند ادارات گاز، برق، آب، مخابرات و… بر خود نیاز می بینند که اطلاعیه ای مبنی بر اخطار یا توبیخ به مشترکینی که در زمان مقرر نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نکردند ارسال کنند،خطوط خدماتی یکی از بهترین گزینه ها برای این ارسال در نظر گرفته شده که با استفاده از آن میتوانید پیام های مذکور را به صورت لحظه ای و یا زمان دار ثبت کرده تا در زمان و تاریخ مورد نظر، پیامک ها به صورت خودکار ارسال شوند.

پیامک سایت فروشگاهی

برای مثال با متصل کردن سایت فروشگاهی خود به پنل اس ام اس ، با استفاده از قابلیت وب سرویس سامانه پیامکی سیب اس ام اس، به محض ثبت خرید از سمت مشتریان، پیامک تشکر از خرید و کدرهگیری ارسال شده که میتواند نقش بسزایی در برند سازی نام تجاری شما داشته باشد، همچنین میتوانید با ارسال کد تخفیف برای مشتریان خود و اطلاع رسانی از شارژ شدن کالای درخواستی تلاشی در جهت کسب رضایت کاربران سایتتان انجام دهید.

پیامک اطلاع رسانی اقساط

میتوانید با استفاده از خطوط خدماتی برای کسانی که دارای اقساط عقب افتاده هستند پیامک های یادآوری پرداخت اقساط ارسال کنید، بسیاری از شرکت های بیمه، موسسات مالی اعتباری و ….برای اعلام اقساط مربوطه به مشتریان شعبه، از خطوط خدماتی استفاده می کنند.
این موارد تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد های خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود.
در مقالات بعدی تلاش میشود تا شما را با طیف تحت پوشش خطوط خدماتی بیشتر آشنا کنیم.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 55

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

4 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!