سامانه پیامکی کارخانه کارگاه

سامانه پیامکی برای کارخانجات و کاربرد آن

یک سامانه ارسال پیامک کارآمد میتوانید مسیر خوبی برای دگرگونی کارخانجات و تحویل در میزان فروش و حتی نظم دهی به امورات درون سازمانی باشد.
شاید در نگاه اول برای یک ارگان یا کارخانه ی که اکثر فعالیتشان درون سازمانی هستند این مورد به نظر ناکارمد باشد ولی به راحتی با ایجاد یک پنل پیامک میتوان به مشتریان خود اطلاع رسانی وضعیت فعلی محصولات مورد نیازشان را انجام بدهید و یا برای محصولات و اسم برند خودتان تبلیغات کنید.
در این مقاله به بررسی کارکردهای مختلف سامانه ی پیامکی کارخانه خواهیم پرداخت.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

اطلاع رسانی درون سازمانی

اولین و واضح ترین کارکرد سامانه ی پیامکی کارخانه ارسال پیامک اطلاع رسانی برای فعالیت های دورن سازمانی می باشد. برای مثال در نظر بگیرید در کارخانه ای جلسه ای ساعت 10:00 برگزار خواهد شد و تمامی پرسنل کارخانه که حداقل بالای 200 نفر هستند باید شرکت داشته باشد این موضوع چطور باید به تمامی افراد اطلاع رسانی شود؟
اصلا امکان دارد که در بیلبورد سالن جلسات این مورد درج شود افراد زیادی از جلسه باز بمانند و از زمان دقیق جلسه غافل بمانند اینجا یکی از کاربرد های اصلی سامانه پیامکی و پنل پیامکی کارخانه نمایان می شود با وارد کردن شماره افراد و ثبت ارسال گروهی پیامک میتوانید به تمامی شماره ها اطلاع رسانی ساعت دقیق جلسات انجام شود.

یا در نظر بگیرید که یک شرکت سهامی هستید و قصد دارید به سهامداران خود اطلاع رسانی کنید تماس گرفتن با تک تک این افراد نه تنها زمان بر است بلکه امکان دارد افراد زیادی پاسخگو نباشند. اما با ارسال پیامک میتوان به راحتی اطلاع رسانی خود را به تمامی افراد و سهامداران از طریق پنل پیامک کارخانه انجام داد.

اما سوال اینجاست که چطور باید تمامی شماره های کارکنان و پرسنل و یا سهامداران را وارد کرد؟ یا چطور میشود ارسال پیامک به همه ی شماره ها انجام داد؟

نحوه ی ایجاد پنل پیامکی کارخانه

اولین مرحله برای داشتن یک پنل پیامکی کارخانه انجام دادن یک ثبت نام اولیه هست با انجام دادن یک ثبت نام اولیه و تکمیل ثبت نام به نام نماینده ی شخص حقوقی انجام بدید و در ادامه اطلاعات کارخانه را به ثبت نام خود اضافه کنید تا یک ثبت نام به نام کارخانه خود داشته باشید.
پس از اینکه ثبت نام را با موفقیت انجام دادید و مرحله ی شارژ حساب رو گذارنید نوبت به وارد کردن شماره ی افراد همکاران و پرسنل یا سهامداران میرسد برای ارسال پیامک از اکسل اگر شماره های افراد را به صورت فایل اکسل دارید میتوانید فایل اکسل را وارد سامانه کنید تا دیگر زحمت وارد کردن دستی تک تک شماره ها را نکشید.

از طریق ویدیو آموزشی فوق می توانید شماره موبایل افراد را از طریق فایل اکسل به سامانه پیامکی سیب اس ام اس وارد کنید.

البته اگر شماره هارا به صورت دستی دارید میتوانید با به صورت دستی نیز تک به تک شماره هارا وارد سامانه بفرمایید و در دفترچه تلفن پیامکی سامانه ذخیره بفرمایید.

ارسال پیامک اختصاصی

ارسال پیامک پیامک اختصاصی را میتوانید برای مناسبت های مختلفی استفاده کرد؛

ارسال پیشرفته امکانات و زیرمجموعه های زیادی مانند ارسال اختصاصی / ارسال منطقه ای خیلی پیشترفته ؛ ارسال پیامک دوره ای  و… اشاره کرد.

ارسال دوره ای

با داشتن تاریخ تولد همکاران ؛ تاریخ ورود همکاران یا مناسب هایی از این دست ارسال پیامک تبریک را به صورت دوره ای ثبت بفرمایید به این صورت که از پنل پیامکی کارخانه میتوانید ارسال دوره ای ثبت کنید متن پیامک مورد نظر را بنویسد و مشخص کنید هر زمان ارسال پیامک شما به چه صورتی انجام گردد.

برای مثال:

همکار گرامی از ورود شما به کارخانه … خوش حالیم . همکاری با شما باعث افتخار ماست.

ما در سامانه سیب اس ام اس ، بانک پیامک مناسبتی کاملی از انواع نمونه پیامک های تبریک ، ولادت و شهادت و … را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید ، پیامک های دوره ای برای مناسبت ها ارسال نمایید .

مطالب مرتبط : نمونه متن پیامک افتتاحیه

ثبت ارسال اختصاصی

از پنل پیامکی کارخانه میتوانید ارسال پیامک را به صورت اختصاصی ثبت بفرمایید به این صورت که با وارد کردن فایل اکسل حاوی شماره ی افراد و نام افراد به پنل پیامک کارخانه میتوانید ارسال پیامک را انجام دهید

نمونه متن:

جناب آقای (نام فرد ) تاریخ برگزاری مجموع عمومی تاریخ 29 اسفند لطفا در ساعت و تاریخ مشخص شده حضور به هم برسانید.

ارسال پیامک خیلی پیشرفته

درنظر بگیرید پرسنل از کارخانه وام دریافت کرده اند و سررسید و میزان بدهی هر شخص متفاوت است برای همین میتوانید از ارسال پیامک خیلی هوشمند از پنل پیامک کارخانه استفاده بفرمایید بدین که ارسال پیامک به با سررسید نام میزان اقساط یا پرامترهای دیگر از ارسال خیلی پیشرفته انجام دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی

کاربردهای که تا به حال مطرح شده صرفا اطلاع رسانی هستند اما برای تبلیغات نیز میتوان از سامانه ی ارسال پیامک استفاده کرد و ارسال پیامک به مشاغل و اصناف مورد نظر انجام داد.

به این صورت که کافیست از منوی ارسال منطقه ای پیشرفته وارد شوید ارسال پیامک به اصناف ومشاغل را انتخاب بفرمایید تا سامانه به شما نمایش دهد در کل کشور یا در منطقه ی مورد نظر شما چه تعداد شماره ثبت شده است.

پنل سیب اس ام اس ؛ مناسب برای کارخانه ها

تمامی این اطلاعات به صورت رایگان در پنل اس ام اس رایگان سیب اس ام اس موجود است و با ورود به این سامانه میتوانید تمامی این امکانات را بررسی کنید و بهترین روش برای فعالیت خود تبلیغات یا اطلاع رسانی خود را انجام دهید.

البته کافیه با همکاران ما تماس بگیرید تا تمامی مراحل گام به گام راهنمای شما باشند و بهترین مسیر برای تبلیغات اطلاع رسانی و ارسال پیامک را در اختیارتان بزارن.

با شماره تماس 02177943413 منتظر تماستان هستیم.

بیمه

کاربرد سامانه پیامکی برای دفاتر بیمه

سامانه پیامکی این روزها در نقش مهمی در فعالیت های روزمره ی مشاغل خدماتی به عهده دارد. یکی از این مشاغل خدماتی، شرکت های بیمه هستند که در ادامه به بررسی کاربرد پنل پیامکی برای شرکت های بیمه و ارائه راهکارهای مناسب جهت ارسال پیامک تبلیغاتی برای دفاتر بیمه خواهیم پرداخت.

بازاریابی شرکت های بیمه از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه یکی از بهترین راهکارها برای بازاریابی و جذب مشتریان است. هزینه ی منطقی و معقولانه ی خرید پنل پیامک در مقایسه با بازدهی مناسب آن، باعث می شود تا در صنف کاری بتوان از سامانه پیامکی برای بازاریابی استفاده کرد.

دفترهای بیمه نیز دائماً به دنبال جذب بیمه گذارهای بیشتر هستند و سامانه ارسال پیامک این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.

انواع پیامک تبلیغاتی بیمه

از آنجایی که بخش عمده ی بیمه ها اجباری نیستند و مشتریان باید با میل خود اقدام به استفاده از شرایط بیمه کنند، شرکت های بیمه نیاز بیشتری به تبلیغات خواهند داشت. به همین دلیل یک پیامک تبلیغاتی خوب برای دفاتر بیمه باید دارای محتوای تأثیرگذار و انگیزه بخش باشد.

معمولاً در زمینه ی کارهای خدماتی چون مشتری در قبال پولی که پرداخت می کند کالایی تحویل نمی گیرد، بازاریابی کمی دشوارتر می شود. به همین دلیل یکی از بهترین راهکارها، انگیزه دادن در کنار ارائه خدمات است. سعی کنید پیامک تبلیغاتی شما حاوی محتوای تأثیرگذاری باشد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

چند نمونه از محتوای پیامک تبلیغاتی دفاتر بیمه:

چرا بیمه عمر؟ بیمه ی عمر تنها مدل بیمه ای است که حق بیمه های پرداختی شما از بین نمی رود. جهت مشاوره با شماره های ** تماس بگیرید.

ارزش بیمه عمر را باید از کسی پرسید که پس از بازنشستگی، به کار جدید فکر می کند. از حالا به فکر آینده باشد. نمایندگی بیمه کد*

با بیمه ی زندگی، بدهی را برای بازماندگان نگذاریم. بیمه ی ****

اینها تنها بخش کوچکی از محتویات پیامک تبلیغاتی هایی بود که مخاطب با خواندن آنها ترغیب به خرید خدمات بیمه می شود. با کمی دقت و برنامه ریزی و تولید محتوای دقیق جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، قطعا بازخوردهای خیلی خوبی خواهید گرفت.

اعلام امتیازات شرکت بیمه از طریق پنل اس ام اس

گاهاً ممکن است شرکت بیمه ی شما در بازه های زمانی خاصی اقدام به اعمال تخفیف ها و مواردی از این دست کند. این زمان ها برای مشتریان بسیار مهم است و همین موضوع باعث می شود تا اعلام آن به مشتریان از واجبات باشد.

در این هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک یکی از بهترین ابزارهای پیش رو برای اطلاع رسانی به مخاطبان جهت استفاده از مزایای شرکت بیمه است. پنل اس ام اس به شرکت بیمه این اجازه را می دهد تا به صرف هزینه و وقت کم بتوانید تعداد مناسبی مشتری جدید را به مجموعه ی خود اضافه کنید.

ارسال پیامک اطلاع رسانی بیمه

یکی از کاربردی ترین استفاده های سامانه پیامکی برای شرکت های بیمه، استفاده از آن به منظور ارسال اس ام اس یادآوری و اطلاع رسانی ها است. برای مثال اغلب شرکت های بیمه از ارسال پیامک برای موضوعاتی نظیر اعلام سررسید بیمه مشتریان خود، معرفی خدمات جدید بیمه ای، یادآوری مهلت پرداخت اقساط بیمه و مسائلی از این دست استفاده می کنند.

علاوه بر این موضوعات، امکاناتی برای راحتی بیشتر کاربران سامانه پیامکی در نظر گرفته شده که از طریق آنها می توانید اقدام کنید به ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت، ارسال منطقه ای ، ارسال به مشاغل و اصناف و همچنین ارسال پیامک گروهی به مخاطبانی که در پنل پیامک خود معرفی کرده اید.

از دیگر امکانات پنل اس ام اس که اهمیت زیادی برای شرکت های بیمه دارد، منشی پیامکی است. منشی پیامکی این امکان را به دفاتر بیمه می دهد تا اطلاعاتی که از قبل در پنل خود برنامه ریزی کردند به صورت خودکار به مشتریان ارسال گردد.

برای مثال مشتری با ارسال عدد 1 به شماره ی سامانه پیامکی شما، لیست تعرفه های شما را از طرف منشی پیامکی به صورت خودکار دریافت می کند .

در انتها باید گفت در این که امروزه استفاده از اس ام اس تبلیغاتی امری رایج شده شکی نیست، اما در این میان کسب و کارهایی پیروز می شوند که با استفاده از یک سامانه پیامکی معتبر همچون سیب اس ام اس از این امکانات بیشترین استفاده را ببرند.

ورزش

کاربرد سامانه پیامکی برای باشگاه های ورزشی

با توجه به تغییر عادات روزمره، شیوه ی زندگی، درگیری ها و مشغله های فکری، امروزه ورزش به یک امر الزامی تبدیل شده است. بسیاری از بیماری هایی که این روزها عده ی زیادی به آنها مبتلا می شوند به دلیل عادات اشتباه غذایی و نداشتن تحرک کافی در طی روز است.

حال فکر می کنید چه تعدادی از مردم روزانه به این موضوع می اندیشند؟ و یا چه درصدی از بیماران از دلایل اصلی بیماری خود آگاه هستند؟ تمامی این موضوعات اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی را برای باشگاه های ورزشی بیش از پیش کرده اند، به همین دلیل در ادامه به بررسی کاربردهای پنل پیامک برای باشگاه های ورزشی و لزوم استفاده از اس ام اس تبلیغاتی برای این صنف شغلی خواهیم پرداخت.

استفاده از سامانه پیامکی جهت ارسال پیامک انبوه و اس ام اس تبلیغاتی، راه های مختلفی دارد و این مسیر بسته به سلیقه ی مدیر مجموعه یا مسئول ارسال پیامک تبلیغاتی متفاوت می باشد، اما ما امروز سعی داریم تا به مهم ترین و تأثیرگذارترین راهکارها در این زمینه اشاره کنیم.

بازاریابی باشگاه های ورزشی با استفاده از پنل اس ام اس

مهم ترین بهره سامانه پیامکی چیست؟ یکی از مهم ترین بهره هایی که می توان از سامانه پیامکی برد، بازاریابی و جذب مشتریان جدید است. پنل پیامک با داشتن امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای، ارسال بر اساس سن و جنسیت و مشاغل و اصناف، به شما کمک می کند تا به راحتی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به جذب مشتریان جدید بپردازید.

همچنین می توانید از طریق ارسال پیامک انبوه در زمینه اطلاع رسانی نظیر گفتن فواید ورزش و اس ام اس تبلیغاتی با موضوعات انگیزشی، تعداد اعضای باشگاه ورزشی خود را افزایش دهید. انگیزه همواره در طول جلسات تمرین های ورزشی از نیازهای مبرم مشتریان شما است، پس همچنان در ادامه نیاز به استفاده از پنل پیامک خواهید داشت.

سامانه پیامکی راهی برای ارتباط با مشتری

امکانات ویژه ای برای کاربران در پنل اس ام اس در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی بیشترین استفاده را از آن داشته باشند. کاربران می توانند پس از معرفی مخاطبان خود در پنل پیامک و با استفاده از ارسال پیامک گروهی، تغییر ساعات کلاس و یا اخبار مربوطه را به آگاهی تعداد خاصی از ورزشکاران باشگاه خود برسانند.

همچنین سامانه پیامکی این امکان را به کاربر می دهد که اضافه شدن امکانات جدید به باشگاه مانند فروش لوازم ورزشی، بوفه و … را از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبان خود اطلاع دهند تا ورزشکاران و مراجعین بتوانند وسایل مورد نیاز خود را نیز از باشگاه تهیه کنند. به همین دلیل نتیجه اس ام اس تبلیغاتی نیز نیاز به استمرار و تکرار جهت تأثیرگذاری بیشتر دارد.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

پنل پیامک به جلب رضایت و وفاداری مشتری از طریق کمک می کند
همیشه ارسال پیامک انبوه به منظور جذب مشتری تنها دلیل استفاده از سامانه پیامکی نیست. بلکه نیاز است تا گاهاً از طریق ارسال پیامک اختصاصی، به ایجاد حس صمیمیت و نزدیک تر کردن رابطه ی باشگاه (مربی) و ورزشکار پرداخت. موضوعاتی نظیر پیامک تبریک تولد، تغییر برنامه ورزشی، رژیم های جدید و پیشنهادهای ویژه برای شخص خاص توسط ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند باعث حس رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتریان شما شود. برای این کار کافی است تا اطلاعات مشتریان خود نظیر نام، شماره همراه و تاریخ تولد را در پنل اس ام اس خود وارد کرده و تنظیمات مربوط به ارسال دوره ای پیامک تبریک تولد را فعال کنید. سپس متن ثابتی برای تبریک به پنل اس ام اس خود بدهید، ارسال پیامک تبلیغاتی تبریک تولد به صورت خودکار در تاریخ تولد هر شخص انجام خواهد شد.

یادآوری؛ مهم ترین کاربرد پنل اس ام اس

این روزها تقریباً همه ی مردم در هر قشر و صنفی، بیش از پیش دچار درگیری های روزمره هستند و همین موضوع سبب می شود تا بعضی از کارها و فعالیت های خود را فراموش کنند. یادآوری موضوعاتی مانند پایان اعتبار، زمان مسابقات، گردهمایی ها و همایش ها را می توان به راحتی از طریق پنل اس ام اس انجام داد.

مدرسه

کاربرد سامانه پیامکی برای مدارس – بخش دوم

در این مقاله و بخش های بعدی تلاش داریم تا کمی از کاربردهای پنل اس ام اس  در مدارس و سیستم های فناورانه تربیتی سخن بگوییم.

در دوره های نوین آموزشی، سیستم های تربیتی و چگونگی انتقال مفاهیم در مراکز آموزشی دنیا با تغییرات شگرفی مواجه است و در کنار استفاده از ابزار قدیمی، از ابزار و امکانات فضای آی‌تی و فناورانه نیز کمک گرفته اند.

استفاده از نرم افزارهای کمک آموزشی و تجهیزات هوشمند در کلاس، یکی از این ابزارهای نوین است که در ۲۰ سال اخیر بسیار مورد استقبال فعالین این حوزه قرار گرفته است.

از طرفی روشهای ارتباطی بین هر یک از اعضای مثلث آموزشی یا به طور مشخص هر یک از عناصر خانواده، مدرسه و دانش آموز نیز دستخوش تغییراتی شده است که از آن برای دست یافتن به هدف نهایی ، یعنی ارتقا کیفیت آموزشی در ابعاد گوناگون بهره می برند.

یکی از روش های ارتباطی، ارسال پیامک تبلیغاتی بر بستر سامانه پیامک صوتی و متنی مبتنی بر مخابرات است که می‌توان از آن برای ارتباط و اطلاع رسانی بین هر یک از اعضای مثلث آموزشی استفاده نمود.

میتوان از سامانه پیامکی در جهت بسیاری از کاربردهای آموزشی کمک گرفت که در بخش های بعدی مقاله برخی .از این کاربردها اشاره می گردد

در بخش قبلی مقدمه ای بر کاربرد ارسال پیامک در مدارس بیان شد و اهمیت استفاده از پیامکی تا اندازه ای اشاره گردید ، در ادامه این مقاله تلاش داریم تا برخی از کابرد های سامانه پیامکی و همچنین چگونگی ارتباط بین عناصر مثلث آموزشی شامل خانواده، دانش آموز و مدرسه بیان گردد.
برخی از کاربرد ها به طور خلاصه عبارتند از:

1- اطلاع رسانی ها به خانواده

می ‌توان با کمک ارسال پیامک و یا ارسال پیام صوتی، مواردی همچون جلسه اولیا و مربیان، تاریخ امتحان ، پیام های مناسبتی مانند تبریک و تسلیت و به طور کلی هرگونه اطلاع رسانی ، را به اطلاع اولیا رساند.

2- اطلاع والدین به صورت آنلاین و لحظه ای از وضعیت تحصیلی دانش آموز

نیاز است تا وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش آموز به صورت لحظه ای و آنلاین به والدین منتقل گردد. اطلاع لحظه ای موجب می شود تا والدین نسبت به سیستم کاری و آموزشی مدرسه اطمینان حاصل نمایند و به همین جهت همکاری بیشتری در راستای اهداف بلند مدت آموزشی به خرج دهند.
علاوه بر آن با اطلاع لحظه ای، والدین در اسرع وقت می توانند در صورت وجود مشکل در آموزش ویا رفتار اجتماعی دانش آموز، اقدامات به موقع را انجام دهند .

سوال مهم این است که اطلاع رسانی های لحظه ای شامل چه مواردی می باشند و چگونه انجام می گردد. مواردی که بهتر است به صورت لحظه ای توسط ارسال اس ام اس به خانواده منتقل شوند عبارت است از:
وضعیت نمره کلاسی
وضعیت نمره میان ترم
تأخیرهای دانش آموز
تغییر تاریخ امتحان
ارسال پیامکی کارنامه ها شامل آزمون های دوره ای و پایان ترم
تذکرات(اخطار ها) معلم و کادر آموزشی به دانش آموز
مواردی که دانش آموز نیاز به تلاش بیشتر دارد

موضوع بعدی چگونگی ارسال پیامک توسط سامانه پیامکی برای موارد بالاست که باید به آن اشاره نمود.
برخی از مدارس با استخدام یک شخص، کلیه عملیات را به صورت اپراتوری و به کمک نیروی انسانی انجام می دهند، طبیعتا ارسال پیامک برای کلیه پایه ها ی یک مدرسه زمان‌بر و گاهاً با اشتباه همراه خواهد بود .
ولی تعداد زیادی از مدارس نیز از نرم افزارهای مدیریت مدرسه استفاده می نمایند که به صورت اتوماتیک به پنل اس ام اس متصل گردیده و بلافاصله بعد از ثبت اطلاعات مربوط به هر دانش آموز، توسط معلم مربوطه، پیامک همان لحظه به والدین ارسال می‌شود و بدون دخالت اپراتور یا صرف زمان اضافه ی والدین از آخرین .وضعیت دانش آموز مطلع می گردند

در بخش بعدی سایر کاربرد های سامانه پیامکی برای مدارس بیان می شود

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

3- دریافت پیامک برای نظرسنجی

با استفاده از قابلیت دریافت پیامک در سیب اس ام اس، هر مدرسه می تواند با برگزاری نظرسنجی پیامکی از والدین درخواست نماید تا نظرات خود را به صورت متنی به شماره پیامکی مدرسه ارسال نمایند.

4-تبلیغات با پیامک تبلیغاتی

برخی مدارس نیاز دارند تا در مواقعی از سال خدمات و موفقیت‌های خود را به صورت انبوه اطلاع رسانی نمایند تا به واسطه آن جذب دانش آموز بیشتری داشته باشند.

با استفاده از ابزار اس ام اس تبلیغاتی که در سیب اس ام اس تعبیه شده است این امکان برای مدارس فراهم شده تا بتوانند به صورت ارسال منطقه ای به شماره های ثبت شده در اطراف مدرسه پیامک ارسال نمایند.

حتی با استفاده از ارسال به bts می‌توانند به کسانی که در طول هفته گذشته از اطراف مدرسه عبور کرده‌اند ارسال پیامک داشته باشند.

5-برگزاری مسابقه پیامکی

در سامانه پیامکی سیب اس ام اس گزینه‌ای به نام مسابقه پیامکی قرار دارد که مدرسه می‌تواند با طرح سوال و همچنین تعیین 3 یا 4 یا ۵ گزینه به عنوان پاسخ به فضای پرورشی مدرسه کمک نمایند.

در این سامانه پیامکی، در صورتی که دانش آموز از بین گزینه‌ها، پاسخ درست را ارسال نمایند، شماره فرد به صورت اتوماتیک در یک گروه ذخیره شده و در انتهای مسابقه از بین اعضای گروه به صورت اتوماتیک قرعه کشی انجام شده و برنده اعلام می گردد.

بسیاری از امکانات دیگر نیز مانند منشی پیامکی، وجود دارد که هر مدرسه با توجه به نیاز خود می‌توانند از این امکانات بهره ببرد.

سامانه پیامک سیب اس ام اس با سابقه حدود ۱۰ سال و با بهره گیری از نیروهای متخصص بستر مناسبی را جهت ارسال پیامک و خدمات پیامکی برای مدارس فراهم آورده است و مدارس می‌توانند با مراجعه به سایت SIBSMS.COM و یا تماس با شماره های قرار داده شده در بخش ارتباط با ما از چگونگی استفاده از امکانات مطلع شوند.

ضمناً برای ثبت‌نام رایگان می‌توانند عدد ۲۲۲ را به شماره 50002060 ارسال نمایید.

فروشگاه

آیا سوپر مارکت ها هم به پیامک‌ تبلیغاتی نیاز دارند؟ – بخش اول

با توجه به تغییر فضای کسب و کار و پیدایش هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ که دائماً تعداد زیادی از کالاها و اجناس را با تخفیف های باورنکردنی ارائه می دهند، ادامه فعالیت برای سوپرمارکت های کوچکتر یا به اصطلاح سوپرمارکت های محلی بسیار دشوار شده است و غالباً در رقابت جذب مشتری با هایپر مارکت ها و با مقیاس قیمت، شکست می خورند.
در این شرایط سوپرمارکت های محلی می توانند با استفاده از سامانه های پیامک تبلیغاتی با روش های مختلف بخشی از مشتریان از دست رفته خود را باز جذب نمایند.
در ادامه به چندین روش کاربرد اس ام اس تبلیغاتی اشاره میگردد:

1- ارسال اس ام اس جهت اطلاع رسانی

می توان موجود شدن یک کالای خاص را که برای مدت زیادی در بازار موجود نبود را به اطلاع مشتریان قدیمی رساند تا به واسطه ارسال پیامک، نام فروشگاه و شماره و آدرس دوباره در ذهن مشتریان بازپروری شود و ترغیب شوند تا مجدداً به فروشگاه مراجعه نمایند.
البته پیش از آن نیاز است تا در طول فروش روزانه شماره همه مشتریان را توسط یک نرم افزار فروش و یا حتی به صورت کاغذی جمع آوری نمایید

2- اس ام اس تبلیغاتی جهت اعلام کالای تخفیفی

شاید یک سوپرمارکت محلی نتواند مانند هایپر مارکت ها تعداد زیادی از کالاهای خود را در تخفیف قرار دهد ولی میتواند یک کالای خاص را با تخفیف بسیار زیاد (حتی کمتر از قیمت خرید) ارائه نماید، به گونه ای که مشتریان با اطلاع یافتن از قیمت برای مراجعه به فروشگاه ترغیب شوند و به واسطه حضور مشتری، سایر کالاها نیز به فروش برسد.
در این مرحله می‌توان از سامانه پیامک برای اطلاع رسانی میزان تخفیف در کالای یاد شده به مشتریان قدیمی و حتی سایر افراد ساکن در یک منطقه استفاده نمود.
سامانه پیامکی سیب اس ام اس این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید به یک منطقه خاص حوالی فروشگاه خود ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید

در بخش دوم مقاله که در روز های آینده بیان می شود، سایر روش های ممکن برای استفاده از سامانه پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری بیان می شود.

3-ارسال اس ام اس جهت اقدامات مشتری مدارانه

می توانید بعد از هر خرید با استفاده از اس ام اس از مشتری خود بابت خرید از فروشگاه شما تشکر نمایید تا خاطره خوب از مجموعه شما در ذهن مشتری بماند.

همچنین می توانید بعد از مدت زیادی که از عدم حضور و غیبت مشتری می گذرد با استفاده ازارسال پیامک و با استفاده از جملاتی همچون” دلتنگتان هستیم” نام فروشگاه را در ذهن مشتری حک نمائید.

حتی می توانید در صورتی که مشتری مانده بدهی به فروشگاه دارد آن را با استفاده از اس ام اس یادآوری نمایید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

4-ارسال پیامک جهت تبلیغات

می توانید در یک منطقه از شهر یا محل به تمامی افرادی که در آن منطقه ساکن می باشند اس ام اس منطقه ای ارسال نمایید و با درج تلفن و آدرس آدرس خود را معرفی کنید تا در آینده مشتری با مشاهده تابلوی شما با فروشگاه احساس نزدیکی کندو جهت مراجعه به فروشگاه ترغیب شود .

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با گردآوری امکانات زیادی در حوزه اس ام اس تبلیغاتی و گروهی، شامل ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک گروهی ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت با اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و .. قابلیت های فراوانی را برای فروشندگان محلی فراهم آورده است.

سامانه پیامک سیب اس ام اس با سابقه ی حدود ۱۰ ساله و با بهره گیری از نیروهای متخصص، بستر مناسبی را جهت ارسال پیامک و خدمات پیامکی فراهم آورده است ، کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت SIBSMS.COM و یا تماس با شماره های قرار داده شده در بخش ارتباط با ما از امکانات چگونگی استفاده از آن مطلع شوند .