10 ویژگی بهترین پنل پیامکی در ایران

بهترین پنل پیامک

فهرست مطالب

5
(65)

عصر حاضر که عصر تکنولوژیست و همه ی افراد اعم از کوچک و بزرگ در حال استفاده از انواع  و اقسام اپلیکیشن ها و سایت های مختلف هستند .

بازاریابی و تبلیغات پیامکی یکی از روش های نوین تبلیغات است که امروزه به دلیل مزایای بسیاری که دارد مورد توجه مشاغل و کسب و کارهای مختلفی قرار گرفته است. برای ارسال پیامک های تبلیغاتی در حجم انبوه، معمولا از پنل پیامکی استفاده می شود. این پنل ها دارای ویژگی های مختلفی هستند و دارای بازدهی فوق العاده ای می باشند. اگر می خواهید با سامانه های ارسال اس ام اس بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

پس بهتره که برای خودتان بهترین پنل اس ام اس را داشته باشید. اگر هنوز برای انتخاب بهترین پنل پیامک تردید دارید با ما همراه باشید تا با ویژگی های پنل پیامکی سیب اس ام اس آشنا شوید و با اطمینان خاطر اقدام به ارسال پیامک کنید.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

ویژگی های بهترین پنل پیامک

  1. امکان دسترسی به پنل ارسال پیامک با گوشی، لب تاپ و …
  2. امکان دسترسی به پنل پیامکی در هر زمان و مکانی
  3. ارائه فضای کاربری مناسب برای استفاده تمامی اشخاص
  4. ساده و روان بودن مراحل ارسال پیامک
  5. امکان خرید پیامک به تعداد دلخواه
  6. ارائه دیتای مناسب برای ارسال پیامک منطقه ای
  7. ارائه راهنمایی کامل و جامع برای ارسال پیامک انبوه به صورت فیلم آموزشی و راهنمای تصویری مناسب و مرحله به مرحله
  8. پشتیبانی کامل و جامع
  9. پشتیبانی کامل امور مالی در زمان انصراف از استفاده  سامانه در صورت پرداخت وجه (ضمانت بازگشت وجه )
  10. پشتیبانی و ارائه راهنمایی های لازم برای نصب افزونه ها ویژه ی برنامه نویسان و وب سرویس پیامکی

چرا برای استفاده از پهترین پنل پیامک سامانه سیب اس ام اس را انتخاب کنیم؟

تا اینجا ویژگی های یک سامانه خوب و مناسب نام برده شد تا بتوانید به جای سفارش پنل پیامک خود به افراد ناشناس و سودجو، خودتان به راحتی در هر زمان و مکانی از بازاریابی پیامکی  استفاده کنید.

تا بتوانید پیامکتان را به تعداد مدنظر و با امکان زمان بندی ارسال و ویرایش و حتی حذف ارسال انجام نشده در صورت انصراف ، ارسال کنید.

امروزه زندگی اکثر افراد وابسته به گوشی های همراه است به طوری که می توان گفت بالغ بر 90 درصد افراد از گوشی همراه استفاده می کنند. به همین دلیل بازاریابی هایی که مبتنی بر موبایل هستند از موفق ترین استراتژی های بازاریابی در دنیا محسوب می شوند.

از این رو تمامی کسب و کارهایی که قصد دارند در بازار رقابت با رقبا پیشی بگیرند و به یک برند مشهور و شناخته شده در سراسر دنیا تبدیل شوند استفاده از پنل های پیامکی می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن برای آن ها باشد.

این روش یک راه ارتباطی بسیار سریع و بدون واسطه می باشد که امکان استفاده از آن در مقیاس های (منطقه، شهر،…) وجود دارد.

در ادامه وجه تمایز پنل پیامکی سیب اس ام اس را به شما خواهیم گفت:

بهترین پنل پیامکی دارای چه ویژگی هایی است؟

سامانه اس ام اس  متنوعی در بازار وجود دارد که هر یک دارای ویژگی های متفاوتی هستند اما از ویژگی های بهترین پنل پیامکی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1- امکان ارسال پیامک با اپراتورهای متفاوت

در سامانه پیامکی سیب اس ام اس امکان استفاده از پیش شماره های مختلف از قبیل 2000 ، 3000 ، 5000 ، 9000 ، 9999 فراهم می باشد .

2- امکان ارسال پیامک به بلک لیست

خطوط پیش فرض خدماتی جهت ارسال به بلک لیست در این سامانه ایجاد شده است که مزیت آن رفع شدن محدودیت خطوط خدماتی برای افراد حقوقی ی باشد .

این یعنی افراد حقیقی نیز می توانند از این خطوط استفاده کنند و پیامک خود را به گیرنده مسدود ارسال نمایند.

3- امکان بررسی سرعت ارسال پیامک

یکی از مشکلات سامانه های پیامکی تاخیر در ارسال پیامک می باشد . سیب اس ام اس با بروزرسانی جدید و ارائه ابزار تست سرعت شما را در انتخاب سریع ترین اپراتور در لحظه راهنمایی می کند

4- امکان مشاهده گزارش ارسال ها

مشاهده وضعیت پیامک های ارسالی و گزارش لحظه به لحظه آن ها در وضعیت های مختلفی از قبیل رسیده به مخابرات ، رسیده به گوشی و …

بیشتر بخوانید: گزارش اعلام وضعیت تحویل به گیرنده (DELIVERY) در سیب اس ام اس

5- امکان ارسال پیام صوتی

پنل ارسال پیامک صوتی مجهز به استودیوی ضبط صدا ، گوینده مجازی و … جهت ارسال پیامک صوتی و نیز تماس صوتی به تلفن های ثابت

6- انواع روش های ارسال اختصاصی

یکی از نیاز های مهم کاربران ارسال پیامک اختصاصی شده برای کاربران خودشان است . سیب اس ام اس با دارا بودن انواع روش های ارسال اختصاصی این امکان را فراهم کرده تا با یک بار تنظیم متن پیامک ، به صورت گروهی اس ام اس ارسال کنید .

  • ارسال اختصاصی
  • ارسال دوره ای
  • ارسال متناظر
  • ارسال خیلی هوشمند

7- امکان ثبت شماره مخاطبین خود در دفترچه تلفن

8- امکان فعالسازی منشی پیامکی و ارسال پاسخ خودکار

10- دارای تیم پشتیبانی 24 ساعته

9- امکان ایجاد مسابقه و نظرسنجی پیامکی

داشتن تیم پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی های اصلی یک پنل پیامکی حرفه ای است. این تیم پشتیبان باید دارای قدرت آنالیز خیلی بالایی باشد که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل کاربر را تشخیص دهد و مناسب ترین راه حل را پیشنهاد دهد.

سیستم های CRM به تیم های پشتیبان این توانایی را می دهد که به دسته بندی مشتریان خود بپردازند تا زمانی که یک مشتری تماس می گیرد به سابقه ای کلی از تماس ها و مشکلات او دسترسی داشته باشند.

11- دارای یک تیم پشتیبانی فنی قدرتمند و متخصص است

علاوه بر برخورداری از تیم پشتیبانی 24 ساعته  این تیم باید فنی و متخصص باشد که بتواند در کمترین زمان ممکن مشکل را تشخیص دهد و رفع نماید.

تمامی سامانه های پیامکی دارای یک تیم پشتیبان فنی و متخصص نیستند و بعضی از آن ها مشکلات فنی را برون سپاری می کنند. این روش موجب می شود مشکلات با روند کند تری رسیدگی و رفع شوند و نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته باشد.

12- داشتن امکانات و نرم افزار بروز

یک سامانه پیامکی مناسب باید حتما دارای نرم افزار و امکانات بروز باشد. بروزرسانی امکانات پنل اس ام اس بسیار اهمیت دارد. همانطور که اطلاع دارید نرم افزارها همواره در حال تغییر و بروز رسانی هستند. بهترین پنل پیامکی پنلی است که همسو با این تغییرات بتواند بروز رسانی نرم افزار خود را انجام دهد.

در واقع بروز رسانی به موقع تمامی امکانات سامانه و پرهیز از دریافت هزینه های جانبی نشان دهنده یک سامانه پیامکی مناسب است.

13- قطعا ارزان ترین پنل پیامک بهترین پنل نخواهد بود

بهینه سازی هزینه ها رمز موفقیت شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ است. از این رو کاملا ضروری است که هزینه های استفاده از پنل ارسال پیامک را در نظر بگیرید.

تعرفه های تبلیغاتی از جمله مواردی است که موجب پیشی گرفتن از رقبا می شود. در صورتی که به هزینه های تبلیغات، ارتباط با مشتریان و … توجه شود و بهینه سازی صورت گیرد میزان بازگشت سرمایه بیشتر خواهد بود.

در سامانه پیامکی نیز در خصوص تعرفه پنل، پیامک و خطوط سیاست هایی در نظر گرفته شده است که بر اساس امکاناتی که ارائه می دهد مورد بررسی قرار می گیرد. این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه پنل های پیامکی ارزان گزینه مناسبی نیستند، زیرا قطعا هزینه های جاری بیشتری را بر شما تحمیل خواهند کرد و امکانات کامل و متنوعی را در اختیارتان قرار نخواهند داد.

14- بهترین پنل های پیامکی وب سایتی معتبر دارند

وب سایتی که سامانه اس ام اس را ارائه می دهد بسیار اهمیت دارد و پیش از بررسی هر مورد و ویژگی دیگری باید در ابتدا وب سایت آن را بررسی نمایید. زیرا وب سایت پنل اطلاعات مناسبی از جمله نحوه کار، تعداد پرسنل، مشتریان فعلی، سابقه فعالیت و … را ارائه می دهد و کمک می کند که به شناخت صحیحی از پنل پیامکی و کارایی آن دست یابید.

با کسب اطلاعات لازم در مورد پنل پیامکی از طریق وب سایت دیگر مجبور به پرداخت هزینه اضافی جهت تغییر زیر ساخت های پنل نخواهید شد.

15- یک پنل پیامکی حرفه ای دارای محیط کاربری ساده و زیبایی است

خیلی از سایت ها دارای مراحل ثبت نام بسیار پیچیده و گیج کننده ای هستند که موجب می شود بسیاری از کاربران نتوانند به خوبی این مراحل را انجام دهند و از ادامه دادن ثبت نام انصراف می دهند و یک وب سایت دیگر انتخاب می کنند. بنابراین برای جلب رضایت مشتریان سایت ها باید دارای محیط کاربری ساده و مراحل ثبت نام مشخص و کوتاهی باشد. در مورد پنل های پیامکی نیز داشتن محیط کاربردی ساده و دلنشین بسیار اهمیت دارد و موجب می شود که کاربران بتوانند ارتباط مناسبی با آن برقرار نمایند.

16- سابقه فعالیت پنل

سابقه فعالیت سامانه پیامکی نیز مهم است و با انتخاب یک پنل با سابقه درخشان می توان از بروز اتفاقات پیش بینی نشده جلوگیری نمود. چنین سامانه هایی به دلیل سابقه و تجربه ای که دارند در اسرع وقت به حل مشکلات می پردازند و در مواقع حساس کاملا هوشمندانه تصمیم گیری می کنند.


با توجه به ویژگی های نام برده شده بهترین پنل اس ام اس پنلی است که بتواند پاسخگوی نیاز مخاطبین خود باشد و تمامی اهداف آن ها را دربر بگیرد و امکانات مناسب و تجربیات سالانه خود را در اختیار کاربران خود قرار دهد. سامانه سیب اس ام اس با سابقه بیش از 10 سال در کنار شماست تا بتوانید نتایج خوبی را از بازاریابی پیامکی دریافت نمایید.
اگر همچنان در انتخاب بهترین پنل پیامکی دچار تردید هستید، همین حالا عدد 222 را به شماره 50002060 ارسال کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

شماره تماس سامانه سیب اس ام اس:  77943413-021

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 65

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

4 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!