کاربرد سامانه پیامکی برای مساجد و هئیت مذهبی

مساجد

فهرست مطالب

0
(0)

با توجه به این که امروزه تقریباً تمامی افراد در سنین مختلف در سطح کشور دارای تلفن همراه می باشند، می توان ارسال اس ام اس را به عنوان در دسترس ترین راه ارتباطی با یک دسته از افراد یا به طور کل برای ارتباط با مردم نام برد. چرا که ارسال اس ام اس در واقع حداقل امکانات یک گوشی تلفن همراه را نیاز دارد. همین موضوع سبب می شود تا یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب و تبلیغات، استفاده از سامانه پیامکی به منظور ارسال پیامک انبوه باشد. اما موضوع مورد بحث امروز ما، چگونگی استفاده از اس ام اس تبلیغاتی برای مساجد و هئیت های مذهبی است.

تبلیغات هدفمند با استفاده از سامانه پیامکی

استفاده از سامانه پیامکی این امکان را برای مساجد فراهم کرده که به راحتی از طریق ارسال اس ام اس بتوانند با مخاطبان خود در ارتباط باشند و به هدف اصلی خود که جذب جوانان است نزدیک تر شود. یادآوری جلسات قرآنی و مراسمات مذهبی را می توان در کمترین زمان با امکاناتی که سامانه پیامکی سیب اس ام اس برای شما فراهم کرده است از طریق ارسال اس ام اس انجام داد. در ادامه به شما خواهیم گفت که پنل پیامکی چه ویژگی هایی را برای استفاده بهینه از ارسال اس ام اس تبلیغاتی در نظر گرفته است.

نظرسنجی پیامکی و امکان برگذاری مسابقه

بخش مهم هر فعالیت فرهنگی، امکان همفکری و کار گروهی است. برای اثر بخشی بیشتر اس ام اس های تبلیغاتی خود می توانید از طریق نظرسنجی پیامکی با مخاطبان خود در ارتباط بوده و با استفاده از سیستم جامع آماری سامانه پیامکی بهترین برنامه را برای فعالیت های فرهنگی پیش رو انتخاب کنید.
همچنین برگذاری یک مسابقه با برنامه و هدفمند از طریق ارسال اس ام اس نیز این امکان را برای مراکز فرهنگی فراهم می کند که شور و شوق و هیجان را در کنار تبلیغات دین و مسائل مذهبی در جوانان ایجاد کنند.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک گروهی خودکار

یکی از قابلیت های ویژه ای که سامانه پیامکی سیب اس ام اس برای شما در نظر گرفته، سیستم ارسال پیامک گروهی است. با افزایش دغدغه ها و پیچیده تر شدن مسائل روزمره، احتمال فراموش کردن بخشی از کارها برای هرکسی وجود دارد. شما می توانید علاوه بر ارسال پیامک انبوه، از امکان ارسال گروهی استفاده کنید و با زماندهی برای ارسال اس ام اس، وظیفه ی یادآوری جلسات و مراسمات مذهبی مناسبت های خاص به اعضای گروه را به سامانه پیامکی خود واگذار کنید. این موضوع باعث می شود نه تنها وظیفه ای که به شما سپرده شده بود بدون مشکل و کامل انجام شود، بلکه با ارسال اس ام اس باعث برگذاری منظم جلسات و مراسمات خود خواهید شد.

استفاده از سامانه پیامکی بدون نیاز به اینترنت

مراسمات مذهبی معمولاً با شور و اشتیاق مردم همراه هستند اما تبلیغات برای دین و مسائل فرهنگی همیشه لازم است تا با استمرار همراه باشد. اما ممکن است شما به عنوان مسئول ارسال اس ام اس های تبلیغاتی همیشه دسترسی به اینترنت نداشته باشید یا دقیقاً در موعد ارسال اس ام اس دسترسی به اینترنت شما با مشکل مواجه شود. پنل اس ام اس سیب اس ام اس با امکان استفاده از منشی پیامکی به حل این موضوع پرداخته و این امکان را برای شما فراهم کرده که بدون نیاز به وارد شدن به سامانه پیامکی بتوانید از طریق تلفن همراه خود به شماره ی اختصاصی پنل اس ام اس خود، متن مورد نظر را بفرستید تا مشنی پیامکی شما به صورت خودکار ارسال اس ام اس به اعضای گروهتان را آغاز کند.

ارسال پیامک انبوه به منظور تبلیغات مذهبی و آموزش

یکی از بهترین راه های جذب مخاطب با استفاده از پنل اس ام اس، ارسال پیامک انبوه در زمینه مسائل آموزشی است. جذابیت دانش دینی و مسائل مذهبی برای طرفداران این مسائل می تواند انگیزه ی خوبی برای پیوستن به اعضای گروه شما باشند. بنابراین شما می توانید از سامانه پیامکی خود به عنوان راهکاری برای ترویج مسائل آموزشی دینی و مذهبی استفاده کنید تا از این راه بتوانید محفل خود را بزرگ تر و گرم تر کنید.

ارسال پیامک های مناسبتی با استفاده از بانک پیامکی

برای همه ی ما پیش آمده که در مناسبت های خاص در تلفن همراه خود اس ام اس های مناسبتی دریافت کنیم. اگر شما هم می خواهید تا در مناسبت های خاص به راحتی به تعداد زیادی پیامک خاص به منظور ارسال برای مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید، پنل اس ام اس سیب اس ام اس برای شما این امکان را فراهم کرده که بتوانید با استفاده از بانک پیامکی، به ارسال اس ام اس خاص از میان بروزترین و جدیدترین پیامک های مناسبتی بپردازید.

فرهنگ سازی و ترویج مسائل دینی و مذهبی

ارسال پیامک انبوه بهترین راه برای ترویج دین در میان مردم است. چرا که در میان دغدغه های زیاد روزمره ، صرف چند ثانیه برای خواندن یک پیامک به راحتی برای هرکسی امکان پذیر است. ارسال نکات دینی، حدیث انبیا و ائمه، مسائل شرعی و از این قبیل پیامک ها شاید حداقل استفاده ای باشد که شما می توانید از سامانه پیامکی خود کنید.

دعوت برای شرکت در مراسمات

سالیانه مراسمات مذهبی زیادی سرتاسر کشور از قبیل مراسمات عزاداری معصومین و اعیاد ویژه مسلمانان برگذار می گردند. موضوع حائز اهمیت این است که این مراسمات معمولاً به صورت محلی برگذار می شوند و شرکت کنندگان آنها معمولاً از همان منطقه هستند. بنابراین شما می توانید با استفاده از قابلیت ارسال اس ام اس منطقه ای، به خبررسانی مراسمات مختلف خود بپردازید و ساکنین آن منطقه را از طریق ارسال اس ام اس در جریان فعالیت های خود قرار دهید تا در نهایت بتوانید مراسمات پرجمعیت تر و باشکوه تری برگذار کنید.

در انتها، می توان به طور خلاصه اینطور مطرح کرد که استفاده از سامانه پیامکی سیب اس ام اس به منظور ارسال پیامک انبوه، راهی مناسب برای مدیران مجموعه های مذهبی و یا مسئولین هئیت ها و مساجد می باشد تا با کمترین هزینه بتوانند بهترین بازخورد را در زمینه فعالیتی خود به دست آورند و همچنین مسئولیت های خود را به راحتی به نحو احسنت به انجام برسانند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد شرکت کنندگان 0

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!