پنل اس ام اس ویژه انتخابات

جذب مشتری

فهرست مطالب

1
(1)

با نزدیک شدن به روزهای انتخابات و شروع بازه های زمانی مجاز برای تبلیغات ، مشاورین تبلیغاتی راهکارهای متعددی را برای معرفی کاندیدای خود ، انتخاب می کنند و قطعاً با ترکیب بسترها و روش‌های متعدد تبلیغاتی سعی دارند بهترین کمپین جامع برای معرفی کاندیدا واطلاع رسانی اهداف ایشان را برای موفقیت در انتخابات ایجاد نمایند.
یکی از این بستر ها​​ که بسیار مورد استفاده مشاورین تبلیغاتی است که با توجه به بازدهی آن در مقابل هزینه توجیه پذیر می باشد “سامانه پیامک انبوه” است.

یکی از مسیرهایی که می توانید برای تبلیغات انتخابات 1403 در کنار سایر روش های تبلیغاتی استفاده کنید استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی انتخابات 1403 است.
نفوذپذیری بالا در مقابل پایین بودن تعرفه خرید پنل اس ام اس ، را تبدیل به یکی از عناصر ثابت هر کمپین تبلیغاتی نموده است. البته مشاورین تبلیغاتی با مراجعه به سامانه های پیامکی ویژه انتخابات چند موضوع را مورد توجه و اولویت خود قرار می‌دهند تا بهترین سامانه را انتخاب نمایند:

1- کیفیت ارسال
2-پشتیبانی مناسب
3-جامعه مخاطبین و دریافت کنندگان
4-تعرفه پیامک ویژه انتخابات

۱-کیفیت ارسال

سامانه پیامکی سیب اس ام‌اس در مقام اپراتور رسمی مخابرات با تجهیز نمودن سرورهای ارسال خود توانسته است تا زمان ارسال پیامک به دکل های مخابرات را به حداقل برساند.

به گونه ای که بلافاصله با ارسال درخواست از سمت کاربر، درخواست به سرورهای پنل پیامک مخابراتی تحویل داده میشود. در سیب اس‌ام‌اس حتی در زمان های ترافیک بالای ارسال هم صف انتظار ایجاد نشده و پیام ها بلافاصله ارسال انجام میگردد.
حدود ۱۱ سال است اپراتور سیب اس ام اس توانسته کیفیت ارسال خود را در بالاترین رتبه کشور حفظ نماید.

۲-پشتیبانی مناسب

سیب اس ام اس بخش پشتیبانی خود را به سه روش پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی آنلاین و همچنین چت آنلاین تعریف نموده است ، با این سه روش به صورت ۲۴ ساعته امکان ارتباط با پشتیبان های خود در مجموعه سیب اس ام اس وجود خواهد داشت.
پشتیبانی تلفنی : همکاران ما در پشتیبانی تلفنی ،آماده ارائه خدمات با خطوط ویژه ذکر شده در تماس با ما میباشند.
پشتیبانی آنلاین : در پشتیبانی آنلاین نیز همکاران مخصوص ما به صورت ۲۴ ساعته سوال های ثبت شده شما به صورت تیکت را به صورت دقیق بررسی نموده و مشکلات احتمالی و یا سوال های شما را پاسخ می دهند.
چت آنلاین : امکان چت آنلاین نیز در سامانه سیب اس ام اس وجود دارد به گونه‌ای که بلافاصله هر سوالی که از سمت شما مطرح شود ، همکاران ما در بخش چت به صورت بلادرنگ به آن پاسخ می دهند.

۳-جامعه مخاطبین و دریافت کنندگان

یکی از مواردی که در انتخاب پنل اس ام اس ویژه انتخابات مهم است بانک اطلاعاتی و شماره تلفن های مخاطبین هدف می باشد.
شماره به تفکیک شهر: در سیب اس ام اس شماره موبایل های اپراتور ایرانسل و همراه اول به تفکیک همه شهرهای ایران تعبیه شده است. هر کاندیدا می‌تواند به هر شهری که جامعه هدف خود می داند ارسال پیامک منطقه ای ، انجام دهد.
شماره به تفکیک کد پستی : در بانک اطلاعاتی سیب اس ام اس امکان ارسال بر اساس کدپستی نیز وجود دارد و به گونه ای که امکان ارسال به یک منطقه کوچک از یک شهر(به طور مثال اطراف میدان آزادی) نیز فراهم شده است.

شماره به تفکیک مشاغل : علاوه بر شماره شهر ها، بانک اطلاعاتی مشاغل نیز در سیب اس ام اس وجود دارد که امکان ارسال بر اساس حوزه فعالیت مشخص شده است.

ارسال پیامک از روی نقشه : یکی دیگر از قابلیت های سامانه پیامکی سیب اس ام اس این است که می توانید با انتخاب دقیق ناحیه از روی نقشه ی پیامکی ، ارسال پیامک از روی نقشه داشته باشید .

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

۴-تعرفه پیامک ویژه انتخابات

تعرفه گذاری در حوزه پیامک انبوه ، بر اساس تعرفه های اعلامی مخابرات انجام می شود و هر مجموعه با توجه به کیفیت ارسال ، تنوع سرویس های ارائه شده و میزان خدمات پس از فروش، تعرفه هر پیامک را تعریف می کند.
در شرایط انتخابات مجموعه سیب اس‌ام‌اس پکیج ویژه ای را برای کاندیدای محترم در نظر گرفته است که در صورت تمایل می توانید از قسمت تماس با ما با همکاران فروش، ارتباط برقرار نمایید و بهترین پنل ویژه خود را انتخاب کنید

در نهایت همکاران ما در مجموعه بزرگ سیب اس ام اس آماده پاسخ به هرگونه سوال شما پیرامون نحوه ثبت نام ، نحوه ارسال پیامک و نحوه تهیه گزارش از پیام های ارسالی میباشند.

سیب اس ام اس تا پایان انتخابات در کنار شما خواهد بود.

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد شرکت کنندگان 1

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!