آموزش قرار دادن لینک قابل کلیک شدن در متن اس ام اس

انواع لینک

فهرست مطالب

5
(54)

اگر به دنبال راهی برای ارسال لینک در متن پیامک تبلیغاتی خودتان هستید ، ما در این مقاله به معرفی انواع روش های ارسال لینک در متن پیامک پرداختیم .

لینک های شبکه اجتماعی مختلفی از جمله تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و … در متن پیامک باعث بهبود بازدهی پیامک تبلیغاتی شما می شود .

یکی از جذاب ترین روش های بازاریابی برای تبلیغات ارسال لینک در متن پیامک است و از آنجایی که امروزه تقریبا اکثر کسب و کارها از شبکه مجازی اینستاگرام ، تلگرام و.. برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنند با استفاده از ارسال لینک اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی در تبلیغات پیامکی می توانید پیچ کاری خود را به انها معرفی و آنها را به راحتی تنها با یک کلیک به سمت پیج کاری خود هدایت کنید.

لینک اینستاگرام در متن پیامک:

بررسی کیفیت و مشاهده ظاهر و بسته بندی و نحوه ثبت سفارش و تحویل از اهمیت ویژه ای در انتخاب و سفارش کالا و  محصولات برخوردار است .

در برنامه کاربر محور و پر طرف دار اینستاگرام با قابلیت های بسیار بالایی که دارد ( post, story, direct ) می توان زوایا و ویژگی های مختلفی از یک کالا را به نمایش گذاشت و با توجه به استفاده زیاد مردم به صورت روزمره از این اپلیکیشن، ارسال لینک در پیامک می تواند تاثیر بالایی در افزایش دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان صفحه کاری شما داشته باشد.

نحوه نوشتن آدرس اینستاگرام در پیامک به این صورت است که باید لینک صفحه کسب و کار خودتان را به این صورت https://instagram.com/sib_sms_com   در متن پیامک تبلیغاتی قرار دهید و پیامک خود را به صورت منطقه ای به مخاطبین خود ارسال کنید.

لینک تلگرام در متن پیامک:

اپلیکیشن تلگرام یکی دیگر از برنامه های پر کاربرد و پرطرفدار  بین انواع پیام رسان های اجتماعی است که کاربرد زیادی در ادارات و سازمان ها برای ارسال اطلاع رسانی ها و ارتباط همکاران با یکدیگر دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

امکان ایجاد کانال های فراوان در جهت گسترش کسب و کار و نمایش کالاها و تولیدات یکی دیگر از راه های افزایش فروش در کسب و کارهای متفاوت است.

برای ورود به تلگرام با اس ام اس می توانید با ارسال آی دی کانال تلگرامی افراد را به کانال موردنظر هدایت کنید.
sib_sms_com@   یا   sibsms@  یا   …..@

اگر قصد ارسال لینک کانال تلگرام در اس ام اس را دارید هم، نیاز است که فرمت زیر را رعایت کنید .

https://t.me/sibsms_com

لینک واتس اپ در متن پیامک:

واتس اپ را میتوان به عنوان یکی دیگر از برنامه های پیام رسان پرکاربرد ولی کم طرفدار نام برد . خوشبختانه این اپلیکیشن با بروزرسانی هایی اخیر خود، توانسته امکان دریافت لینک را برای کاربران خود فراهم کند.

این برنامه هم کاربرد زیادی در ادارات و سازمان ها برای برگذاری جلسات تصویری دارد و با استفاده از لینک میتوان به راحتی افراد را به جلسات و گروه های مدنظر هدایت کرد.

از این برنامه برای ایجاد کانال های فروش کالاها به صورت مجازی هم همانند تلگرام و اینستاگرام و … می توان استفاده کرد.

برای ارسال لینک کانال واتس اپ می توانید از آدرس زیر استفاده کنین و شماره تلفن کسب و کار خود را به جای عبارت 9123456789 قرار دهید.

wa.me/989123456789

لینک سایت ها در متن پیامک:

در کسب و کارها و فروشگاه های مجازی استفاده از سایت ها جهت ارائه اخبار، اطلاع رسانی، معرفی محصولات ( تولیدات) و خرید و فروش  یکی از راه کارهای پر بازده در جذب مخاطبین برای افزایش فروش  و بازدید از سایت هاست ، ارسال لینک در اس ام اس سایت شما را بر سر زبان ها میاورد.

برای هدایت مخاطبین خود به سایت موردنظرتان با استفاده از یک کلیک میبایست فرمت زیر را رعایت کنید.

لینک شماره تماس در متن پیامک:

در کسب و کارها و خدماتی که نیازمند به برقراری تماس تلفنی جهت دریافت مشاوره و یا نوبت بازدید هستند ارسال شماره تماس یکی از موارد بسیار ضروری است .

شماره تماس میبایست به گونه ای ارسال شود که همانند یک لینک عمل کند، یعنی مخاطب با لمس شماره بلافاصله به صفحه تماس هدایت شود و برای این منظور میبایست پس از نگارش متن اس ام اس ، بین آخرین حرف متن و شماره تماس موردنظر با استفاده از کلید اینتر فاصله قرار دهید.

02177943413

اهمیت ارسال لینک در متن پیامک تبلیغاتی

گسترش کسب و کار و تبلیغات حرفه ی خود یکی از دغدغه های مهم صاحبان کسب و کارهاست.

در گذشته این افراد میبایست از طریق روش های قدیمی مثل چاپ کارت ویزیت و یا ثبت آگهی در روزنامه ها، چاپ تراکت ها و سایر روش های تبلیغاتی پر هزینه اقدام به برند سازی یا تبلیغ کسب و کار خود می کردند .

امروزه با استفاده از پنل پیامک و ارسال لینک در پیامک ، روش کاملا مقرون به صرفه ای در اختیارشان قرار گرفته است.

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پنل اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا به دنبال راهی سریع، ساده و جذاب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه هستید؟ 🤔

قبلا عضو شدم

استفاده طیف سنی وسیعی از مشترکین شماره های تلفن همراه ، ارسال پیامک های تبلیغاتی از استقبال زیادی در روش های تبلیغاتی برخوردار شده است.

همچنین به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تنوع بالای گوشی های هوشمند تلفن همراه و گسترش کسب و کارها در فضای مجازی و اینترنتی، با استفاده از سامانه پیامکی سیب اس ام اس و ارسال لینک در متن اس ام اس تبلیغاتی می توانید خیلی راحت افراد را به بازدید از سایت و صفحات مجازی خود دعوت کنید و ترافیک سایت و صفحه را به همین راحتی افزایش دهید.

امروزه به دلایل خیلی زیادی ممکن است اشخاص تمایلی به خروج از منزل یا محیط کار برای خرید کالاهای موردنظر نداشته باشند، از جمله:

  • ترافیک
  • آلودگی هوا
  • صرفه جویی در وقت
  • وضعیت های متفاوت آب و هوایی
  • تنوع زیاد کالا ها و فروشگاه ها در فضای مجازی
  • پیشگیری از افزایش ابتلا و شیوع بیماری های متفاوت
  • و …..

موارد نام برده شده دلایل مهمی برای گسترش کسب و کارها و فروش مجازی کالاها و خدمات و افزایش مشتریان غیر حضوری می باشند و استفاده از بازاریابی پیامکی کمک بسیار زیادی به این نوع از مشاغل و حتی اشتغال زایی کرده است.

ارسال لینک در پیامک باعث رونق و افزایش فروش در این کسب و کارها خواهد شد و استفاده از سامانه سیب اس ام اس به راحتی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. تا لینک کسب و کار مجازی خود را به صورت انبوه ارسال و اطلاع رسانی کنید.

مزایا و نحوه ارسال لینک در اس ام اس:

یکی از مهمترین مزیت ارسال لینک در پیامک ها هدایت مستقیم فرد یه صفحه موردنظر است. مثل اینکه به شخصی آدرس مستقیم جایی را داده اید و فرد خیلی سریع در مکان موردنظر قرار می گیرد.

در صورتی که آدرس صحیح نباشد و یا حدودی باشد، فرد گمراه شده و ممکن است به مکان دیگری مراجعه کند.

پس قرار دادن لینک در اس ام اس ها باعث می شود که مخاطب به دنبال آدرس شما در مرورگرها و اپلیکیشن های مختلف نباشد و اشتباها از صفحات دیگری خرید و بازدید نکند.

یا اینکه به دلیل کمبود وقت نخواهد زمان خود را صرف جست و جوی آدرس موردنظر کند. حال آنکه با قرار دادن لینک در پیامک، فقط با یک لمس یا کلیک مخاطب به هدف شما خواهد رسید.

به طور خلاصه از مزایای ارسال لینک در پیامک با سامانه پیامکی سیب اس ام اس می توان به صرفه جویی در وقت، هدایت مستقیم به صفحه موردنظر، افزایش بازدیدکنندگان، افزایش مشتریان اشاره کرد.

البته در برخی موارد لینک ایجاد شده کمی طولانی تر از حد معمول می شود که با توجه به محدودیت های تعداد صفحات مجاز به ارسال ( نهایتا 7 الی 10 صفحه ) با استفاده از کوتاه کننده لینک می توانید لینک ایجاد شده را کوتاه و در متن خود بگنجانید.

با ارسال کد 222 به  شماره 50002060 فوری و بدون هزینه اولیه در سامانه سیب اس ام اس ثبت نام کنید .

آیا این مقاله برایتان مفید بود ؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد شرکت کنندگان 54

هنوز امتیازی ثبت نشده ، شما اولین نفر باشید !

با ثبت نام در سیب اس ام اس بهترین عملکرد رو داشته باشید سیب اس ام اس ، سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

3 پاسخ

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!